logo

تمرین استقلال باید به سمت خنده پیش برود!

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
تمرین استقلال باید به سمت خنده پیش برود!

خبر ورزشي/ پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: با نتايجي که رقم خورده کار استقلال پيچيده شده و فقط بايد مقابل الاهلي فوتبال هجومي بازي کند.
بهتاش فريبا در خصوص ديدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت: دياباته در اين بازي روز خوبي نداشت و به نظر مي‌رسد که بدن او آماده نبود. البته براي يک بدنساز خيلي سخت است يک تيم را ۳ بار به خاطر تعطيلي ها، کرونا و ... آماده نگه دارد. البته به اين هم اشاره کنم که شيخ اثر خودش را مي‌گذارد و او حداقل تيم حريف را عقب نگه مي‌داشت.
وي يادآور شد: روي گلي که استقلال زد کار به نسبت ساده‌اي صورت گرفت، اما کساني که توانايي ذهني خوبي دارند مي‌توانند راحت چنين پاس‌هايي بدهند مثل کريمي که به موقع اسماعيلي را در فرصت قرار داد و او هم ضربه زد و مطهري کار را تمام کرد.
فريبا تصريح کرد: کار براي استقلال پيچيده شده و بايد ۲ گل بزنيم و مراقب باشيم. البته استقلال چاره‌اي جز برد ندارد و بايد هجومي فوتبال بازي کند و من اميدوارم در نهايت شرايط به شکلي رقم بخورد که کار به کارت زرد و قرمز و اينگونه مسائل نکشد.
پيشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: اميدوارم در اين ۳ روز تمريناتي که داده مي‌شود به سمتي برود که خنده در آن وجود داشته باشد و از نظر رواني تيم آماده بازي شود. اگر کريمي خوب استراحت کند براي اين بازي آماده خواهد شد و مي‌تواند به ما کمک کند. به نامجو مطلق هم تبريک مي‌گويم که تعويض‌هاي خوبي داشت و با اضافه کردن ۲ بازيکن تيم را به امتياز رساند


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره