برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اتلتیکومادرید و سوارز؛ یک تیر با دو نشان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اتلتیکومادرید و سوارز؛ یک تیر با دو نشان

ورزش 3/ اتلتيکو مادريد با جذب سوارز حالا يک مهاجم درجه يک دارد و از گزند گل هايش نيز خلاص شد.
لوئيس سوارز که پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربي جديد بارسا در فهرست مازاد اين باشگاه قرار گرفت در نهايت پس از يک ماه موفق به گرفتن مجوز جدايي اش شد و شب گذشته رسما به اتلتيکو مادريد پيوست.
ستاره اروگوئه اي شش سال براي بارسا بازي کرد و با 198 گل سومين گلزن برتر باشگاه لقب گرفت اما در نهايت به دلايل متعدد مجبور به جدايي شد و با فسخ قراردادش راهي اتلتيکو شد.
 

او چهارشنبه با جمع کردن وسايلش در رختکن بارسلونا از هم تيمي هايش خداحافظي کرد و با چشماني اشکبار از کمپ بارسلونا خارج شد. سوارز ديروز در نشستي خبري رسما از هواداران بارسا خداحافظي کرد و امروز در تست هاي پزشکي اتلتيکو حضور يافت.

در واقع اتلتيکومادريد با امضاي قرارداد با مهاجم اروگوئه‌اي نه تنها خط حمله‌اش را تقويت کرد بلکه توانست يکي از دشمنانش را از بين ببرد. 
سوارز از سال 2014 با اتلتيکو 18 بار در تمام رقابت ها روبرو شد و توانست هشت گل به ثمر برساند و شش پاس گل بدهد. در اين بازي ها يازده پيروزي، پنج تساوي و دو شکست براي بارسا به ثبت رسيد.


نخستين بازي سوارز مقابل اتلتيکو در يازدهم ژانويه 2015 انجام شد که با پيروزي 3-1 بارسا در نوکمپ به پايان رسيد. او يکي از گل ها را به ثمر رساند و پاس گل هم داد. 
او آوريل سال گذشته تک گل حياتي بارسا را وارد دروازه اتلتيکو در نوکمپ کرد تا با همان گل، بارسا فاصله اي 11 امتيازي با اتلتيکو پيدا کرده و به سمت قهرماني لاليگا خيز بلندي بردارد.
آخرين رويارويي مهاجم اروگوئه اي با روخي بلانکو به سي ام ژوئن 2020 برمي گردد که دو تيم به تساوي 2-2 دست يافتند. سوارز اما نقشي در گل هاي بازي نداشت. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره