برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مثلث ترسناک استقلال جهانی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مثلث ترسناک استقلال جهانی شد

ورزش 3/ عملکرد مثلث هجومي استقلال در رقابت‌هاي آسيايي مورد توجه بسياري از خبرنگاران و اعضاي تيم هاي ديگر قرار گرفته است.
مهدي قايدي، شيخ دياباته و ارسلان مطهري در فصل جاري عملکرد خيره کننده اي در خط حمله استقلال داشتند و با گل هاي حساس و تاثيرگذاري که براي تيم خود زدند توانستند نام خود را بارها بر سر زبان ها بيندازند.
اين مثلث هجومي در بازي گذشته مقابل الاهلي عربستان هم به صورت همزمان در ترکيب بودند و با حضورشان به باز هجومي تيم افزودند. بعداز آنکه مطهري مقابل الشرطه عراق تک گل تساوي بخش استقلال را به ثمر رساند، قايدي و دياباته نيز دو گل از گل هاي بازي با الاهلي را زدند تا خيلي سريع عملکرد فوق العاده اين 3 بازيکن به چشم رقباي آسيايي بيايد.
موضوع ترس آسيايي ها و به خصوص عرب زبانان از مثلث هجومي استقلال به قدري بزرگ شد که در نشست خبري امروز نامجومطلق سرمربي آبي ها نيز يکي از خبرنگاران قطري درباره حضور اين 3 ستاره تاثيرگذار در ترکيب تيمش سوالي را مطرح کرد.
جالب اينکه نامجومطلق سعي کرد در پاسخ به اين پرسش روحيه همه اعضاي تيمش را بالا ببرد و البته توجهات به مهاجمان استقلال را کم کند. سرمربي استقلال گفت:«هرگز اينطور نيست چون گل هاي ما را سه بازيکن يعني مطهري و قايدي و دياباته مي‌زنند ما فقط 3 بازيکن مهم داشته باشيم. ما 25 بازيکن مهم و تاثيرگذار داريم که همه نفرات سطح بالايي هستند. با توجه به اينکه فوتبال يک ورزش تيمي است همه در موفقيت هاي تيم نقش دارند. همانطور که در شکست ها نيز کل مجموعه تاثيرگذار هستند. همه بازيکنان ما جزو تاثيرگذارترين ها هستند و اينکه گل هاي ما به وسيله چند بازيکن زده مي‌شود دليل نيست فقط آنها تاثيرگذار هستند.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد