logo
برگزیده
ورزشی

درخشش جهانبخش هم مانع شکست برایتون مقابل منچستر نشد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
درخشش جهانبخش هم مانع شکست برایتون مقابل منچستر نشد

تسنيم/ در هفته سوم ليگ برتر انگليس، دومين شکست فصل عليرضا جهانبخش و يارانش در تيم برايتون توسط شياطين سرخ رقم خورد.
در نخستين بازي از هفته سوم ليگ برتر فوتبال انگليس امروز (شنبه) تيم فوتبال برايتون ميزبان منچستريونايتد بود که اين بازي با پيروزي 3 بر 2  شياطين سرخ خاتمه يافت.
در اين بازي که عليرضا جهانبخش در دقيقه 75 آن به جاي آرون کانلي به ميدان رفت، برايتون با گلزني نيل ماپاي در دقيقه 40 از روي نقطه پنالتي پيش افتاد هرچند برتري اين تيم تنها سه دقيقه دوام آورد، چرا که لوئيز دانک بازيکن برايتون در دقيقه 43 به اشتباه دروازه تيم خودي را باز کرد. در نيمه دوم هم مارکوس رشفورد با يک حرکت انفرادي زيبا دومين گل منچستريونايتد را به ثمر رساند.
اين نتيجه تا دقيقه پنجم وقت‌هاي تلف شده نيمه دوم ادامه داشت تا اينکه عليرضا جهانبخش با يک ارسال از سمت راست توپ را روي سر سولي مارچ کاشت تا او گل تساوي را بزند. در حالي که دو تيم منتظر شنيدن سوت پايان بازي بودند، منچستريونايتد يک حمله سريع ترتيب داد که منجر به اعلام يک پنالتي به سود تيم ميهمان شد. اين اتفاق در پي برخورد توپ با دست ماپاي بازيکن برايتون بعد از ضربه سر هري مگواير رقم خورد. داور پس از بازبيني صحنه توسط VAR پنالتي اعلام کرد و برونو فرناندز، هافبک پرتغالي شياطين سرخ هم گل پيروزي‌بخش شياطين سرخ را به ثمر رساند. به اين ترتيب اولين پيروزي اين فصل شياطين سرخ به ثبت رسيد برايتون هم با اين نتيجه دومين شکست در اين فصل را متحمل شد.
امروز سه بازي ديگر در ليگ برتر انگليس برگزار مي‌شود که برنامه آنها به شرح زير است:
کريستال پالاس - اورتون، ساعت 17:30

وست‌بروموويچ - چلسي، ساعت 20:00
برنلي - ساوتهمپتون، ساعت 22:30


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره