برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آبی‌های اهواز در تکاپو برای بازگشت به لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آبی‌های اهواز در تکاپو برای بازگشت به لیگ برتر

ورزش 3/ اميرخليفه‌اصل اميدوار است تا بتواند دوباره استقلال خوزستان را به ليگ برتر بازگرداند.

آخرين قهرمان ليگ برتر پيش از پوکر پرسپوليس، در ليگ يک حضور دارد اما با امير خليفه اصل سرمربي جوان و کار بلد خود به فکر بازگشت به ليگ برتر است.
خليفه اصل که فصل قبل نتايج درخشاني با استقلال خوزستان گرفت، در اين تيم ماند و اکنون تيمش را در تهران تمرين مي‌دهد تا بتواند بازيکنانش را براي حضور در قدرت در ليگ يک آماده کند. در اين راه غلامرضا عيدي‌زاده، محمد مولايي، جهانبخش دارابپور و رضا باقري نيا وي را ياري مي‌کنند و بهمن روشنايي سرپرست خوشنام و باتجربه نيز به عنوان مدير تيم استقلال خوزستان حضور دارد.
آبي‌هاي اهواز تاکنون فرشاد جانفزا، بهروز افشار، ميلاد صفايي، بهروز باراني، ابوالفضل قرباني، علي حسامي، جلال عبدي، آيدين قويدل، حسن پور حميدي، مسعود اسدي، سنجانکي، زارعي و اميرحسين نوايي به عنوان بازيکن جديد به خدمت گرفته‌اند و از فصل قبل علي هليچي، حسين بهرامي، علي کياني فر، مهند حيدري، حسن معاويه و محمد بختياري به همراه تعدادي از جوانان با استعداد حضور دارند.
استقلال خوزستان در تهران سه بازي دوستانه انجام مي‌دهد و سپس به اهواز بازخواهد گشت تا تمرينات پاياني پيش از شروع فصل بعدي را در زمين اختصاصي خود انجام بدهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره