logo

استوک‌های جدید محمد صلاح برای چمیپونزلیگ

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
استوک‌های جدید محمد صلاح برای چمیپونزلیگ

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: محمد صلاح در حال حاضر به رکورد 100 گل زده براي ليورپول رسيده است. کمپاني آديداس که اسپانسر محمد صلاح است به مناسبت عبور او از 100 گل از استوک هاي جديدش رونمايي کرد. ستاره مصري با اين استوک هاي ويژه در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان خواهد رفت.
محمد صلاح که در حال حاضر 28 سال دارد، همچنان در سطح بالايي قرار دارد و يکي از سوپر استار هاي جهان فوتبال است. او فصل گذشته در قهرماني تاريخي ليورپول در ليگ برتر انگليس، عملکرد خوبي از خود بر جاي گذاشت و تبديل به يکي از بهترين بازيکنان تاريخ ليورپول در يک فصل شد. محمد صلاح البته دچار مصدوميت هايي هم شد که اين قضيه باعث شد او نتواند بر سر آقاي گلي و همچنين کفش طلاي اروپا رقابتي داشته باشد.
صلاح اما در اين فصل بسيار درخشان تر ظاهر شده است. او در 5 بازي در ليگ برتر انگليس موفق شده است 6 گل به ثمر برساند و از رکورد 100 گل زده براي قرمز‌ها عبور کند. دو تا از گل‌هاي محمد صلاح در اين فصل از روي نقطه پنالتي بوده است. در حال حاضر سون هيونگ مين با 7 گل آقاي گل ليگ برتر انگليس است و محمد صلاح با يک گل کمتر در تعقيب اوست و بعيد نيست که به او برسد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره