برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لئو مسی را به کریس رونالدو ترجیح می‌دهم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لئو مسی را به کریس رونالدو ترجیح می‌دهم

ورزش 3/ هرنان کرسپو، ستاره سابق تيم ملي آرژانتين در مصاحبه اي پيرامون مسائل مختلف صحبت کرد.
 اگرچه روز گذشته تست کروناي دوم کريستيانو رونالدو هم مثبت شد و شواهد حاکي از آن است که ديدار هفته آينده مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد اما در عين حال برخي منابع مي گويند که هنوز هيچ چيزي در اين باره قطعي نيست و ممکن است فوق ستاره پرتغالي مقابل بارسا به ميدان برود.
هرنان کرسپو، ستاره سابق تيم ملي آرژانتين حالا در مصاحبه اي پيرامون مسائل مختلف صحبت کرده است.
ليونل مسي و کريستيانو رونالدو
بسيار متاسف هستم که اخيراً يک لئو مسي غمگين را در بارسلونا مشاهده کردم چرا که آنجا خانه او محسوب مي شود. با اين حال اميدوار هستم که روابط خوب و او و بارسلونا دوباره مانند گذشته شود. من مشتاقانه منتظر ديدار هفته آينده يوونتوس و بارسلونا هستم اما با وجود شايستگي کريستيانو رونالدو، مسي را انتخاب مي کنم. لئو هموطنم محسوب مي شود و من شاهد بزرگ شدن او بوده ام. کوپا آمريکا سال آينده در آرژانتين و کلمبيا برگزار مي‌شود و من اميدوارم که ما تا انتهاي مسابقات پيش برويم.


آندره آ پيرلو
من واقعاً براي آندره‌آ پيرلو خوشحال هستم. آندره فردي فوق العاده است و من هميشه آرزوي اتفاقات خوبي را براي او دارم. ما با هم بازي کرديم و احساسات زيادي بين مان رد و بدل شد. به ياد دارم که او و الساندرو نستا هميشه هم اتاقي بودند و من همواره مزاحم آن ها مي شدم.
پائولو ديبالا و لائوتارو مارتينز
استعداد درخشان ديبالا به زودي نمايان خواهد شد. او بازيکن يک تيم سطح بالا است و بارها خودش را ثابت کرده است.
از طرفي انتخاب لائوتارو مارتينز در نقل و انتقالات تابستاني يعني ماندن در اينتر کاملاً براي من قانع کننده بود. فصل گذشته به دليل شيوع ويروس کرونا کاملا پيچيده بود و باشگاه تصميم گرفت که بعد از جدايي مائورو ايکاردي به لائوتارو اعتماد کند و او را در ترکيب اصلي قرار دهد. او به خوبي با اين چالش روبرو شد و توانايي‌هاي خود را نشان داد. زانتي و ميليتو بارها درباره او صحبت کرده‌اند و فکر مي کنم که لائوتارو يک بازيکن باورنکردني است و جاي پيشرفت زيادي دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد