برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درخشش لژیونر ایرانی در اولین بازی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخشش لژیونر ایرانی در اولین بازی

ورزش 3/ مهاجم جوان ايراني زوريا لوهانسک در نخستين بازي با پيراهن اين تيم موفق به گلزني شد. 
 در ديدار ماقبل پاياني هفته هفتم ليگ برتر اوکراين، تيم زوريا لوهانسک که همانند مسابقه قبل اللهيار صيادمنش را جزو نفرات ذخيره داشت، از ساعت ۲۱ يکشنبه شب در ورزشگاه اسلاووتچي ميزبان تيم رده سيزدهمي روخ‌لويو بود.
در حالي که بازي با برتري ۳ بر صفر زوريا لوهانسک رو به پايان بود، مهاجم ايراني اين تيم موفق شد در حضور تعويضي و نخستين بازي‌اش در ليگ برتر اوکراين موثر ظاهر شود و دروازه  روخ‌لويو را باز کند.
مهاجم پيشين استقلال که به‌عنوان بازيکن قرضي از فنرباغچه راهي زوريا لوهانسک شده، در دقيقه ۸۱ بازي با روخ‌لويو وارد زمين شد و در دومين دقيقه وقت‌هاي اضافه توانست با حرکت سريع از ميانه زمين و جاي گذاشتن يک مدافع حريف و در ادامه يک سر توپ، با شوت زميني گل چهارم تيمش را به ثمر رساند.

ياران صيادمنش که طي دو هفته اخير ليگ برتر اوکراين متوقف شده و در هفته اول ليگ اروپا نيز مقابل لستر سيتي انگليس شکست خورده بودند، برابر روخ‌لويو توانستند به پيروزي ۴ بر صفر دست پيدا کنند تا ۹ امتيازي شده و در رتبه هفتم جدول قرار بگيرند.

صيادمنش پس از پيوستن به زوريا لوهانسک شرايط خوبي نداشت و هفته قبل نيمکت‌نشين بود و در ديدار ليگ اروپا برابر لستر سيتي نيز جزو فهرست قرار نگرفت، اما حالا با گلزني در حضور تعويضي برابر روخ‌لويو مي‌تواند اميدوار باشد در هفته‌هاي بعد فرصت بيشتري به دست بياورد.
بازيکن پيشين استقلال آخرين بار درست يک سال قبل که به‌عنوان بازيکن قرضي در استانبول اسپور عضويت داشت، در مرحله دوم جام حذفي فوتبال ترکيه موفق به گلزني شده بود.
همچنين صيادمنش آخرين باري که فرصت حضور در بازي‌ها را به دست آورد، پنجم مردادماه ۹۹ در هفته پاياني سوپر ليگ ترکيه بود که در ترکيب فنرباغچه برابر ريزه اسپور به کار گرفته شده بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد