logo

از علیرضا حقیقی چیزهای زیادی یاد گرفتم

منبع
ميزان
بروزرسانی
از علیرضا حقیقی چیزهای زیادی یاد گرفتم

ميزان/ دروازه‌بان تيم فوتبال نساجي مازندران گفت: ما ترکيبي از جوانان و باتجربه‌ها را در اختيار داريم و تنها نيازمان هماهنگي بيشتر بين همه اعضاي تيم است.
نيما ميرزازاد در خصوص شرايط اين روز‌هاي تيم فوتبال نساجي مازندران پس از تغييرات گسترده در بين بازيکنان و کادرفني اين تيم، اظهار داشت: ما نفرات زيادي را از دست داديم و طبيعتا نفرات زياد جديدي هم جذب کرديم. از تيم فصل پيش شايد فقط من و چهار نفر ديگر هنوز در نساجي هستيم و اين فصل تغييرات زيادي داشتيم.
وي افزود: اين اتفاق، نيازمند هماهنگي بيشتر بين اعضاي تيم است و ما در اين مدت سعي کرديم با تمرينات و بازي‌هاي تدارکاتي با يکديگر هماهنگ شويم و به اهدافي که کادرفني دارند نزديک‌تر شويم. پس از رفتن فکري و آمدن فاضلي در تيم به عنوان سرمربي، ما روز به روز در حال پيشرفت و بي‌صبرانه منتظر آغاز ليگ برتر هستيم.
دروازه‌بان تيم فوتبال نساجي مازندران تصريح کرد: به هر حال همه تيم‌ها تغييرات داشته‌اند، اما تغييرات نساجي از ديگر تيم‌ها بيشتر بوده است. من معتقدم تيم خوبي داريم و يکدست هستيم. ما ترکيبي از جوانان و باتجربه‌ها را در اختيار داريم و تنها نيازمان هماهنگي بيشتر بين همه اعضاي تيم است.
ميرزازاد در پايان در خصوص جدايي عليرضا حقيقي از نساجي و اينکه او در فصل جديد يکي از بازيکنان مهم تيمش خواهد بود، خاطرنشان کرد: من خيلي چيز‌ها از عليرضا ياد گرفتم. چه در بحث فوتبال و چه در زندگي براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم هميشه در سلامت باشد. در حال حاضر من و مهرداد طهماسبي دروازه‌بان‌هاي نساجي هستيم و در عين رفاقت با يکديگر رقابت داريم. ان‌شاءالله هر بازيکني که افتخار پوشيدن پيراهن نساجي را در زمين مسابقه دارد بتواند براي تيم مثمرثمر باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد