برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مصلحی: مشکلات گل ریحان حل شده و دنبال صعود هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مصلحی: مشکلات گل ریحان حل شده و دنبال صعود هستیم

ورزش 3/ سرپرست تيم فوتبال گل ريحان مي‌گويد 30 دقيقه قبل از بازي مجوز بازيکنان اين تيم براي بازي مقابل مس کرمان صادر شده است.
شب قبل از اولين هفته بازي هاي ليگ يک بود که باشگاه گل ريحان البرز با انتشار اطلاعيه‌اي از انصراف خود خبر داد؛ موضوعي که ابهامات زيادي در آينده ليگ ايجاد کرد.
به هر ترتيب اما اين تيم که بايد در ورزشگاه انقلاب کرج از مس کرمان ميزباني مي‌کرد، با 14 بازيکن در اين مسابقه حاضر شد و با تساوي يک بر يک زمين مسابقه را ترک کرد.
 مصلحي سرپرست تيم فوتبال گل ريحان در رابطه با شرايط باشگاه به ورزش سه گفت:«  ما نمي دانستيم بازي مي کنيم يا نه. آقاي منيعي که سرمربي تيم هستند، 20 بازيکن را انتخاب کرده بودند و در اردو بوديم، که در خبرگزاري ها آمد باشگاه از حضور در مسابقات انصراف داده است. پرس و جو که کرديم، قرار بر اين بود که باشگاه ديگر در مسابقات شرکت نکند.»
او ادامه داد:« مثل اينکه مشکلاتي در باشگاه و همينطور در فدراسيون ايجاد شده بود؛ ولي روز بازي هم فدراسيون کمک کرد و هم باشگاه کمک کرد. ساعت 2 بود که 11 بازيکن مجور گرفتند و سه بازيکن را هم دقايق آخر مجوز دادند، تا بتوانيم مقابل مس کرمان که سه اردو پيش از شروع مسابقات برگزار کرده بود، حضور پيدا کنيم و بچه ها مقابل اين تيم غيرت کردند و نتيجه خوبي گرفتند. واقعا اينجا بايد از آقاي محمودزاده، مديران باشگاه و همينطور اقاي منيعي به عنوان سرمربي تيم تشکر کنيم»
سرپرست گل ريحان در مورد ابهاماتي که پيرامون سرمربي اين تيم وجود دارد، بيان کرد:« آقاي سوادکوهي مربي تيم نيستند. ايشان با تيم بودند ولي آقاي منيعي جايگزين او شده اند.»

از مصلحي در رابطه با آينده تيم فوتبال گل ريحان در ليگ يک پرسيديم و سرپرست اين تيم اينطور به اين سوال واکنش نشان داد:« تيم ما شرايط سختي داشته، ولي کمک هايي شده که اکنون با پتانسيل بالايي که در تيم وجود دارد، دنبال صعود به ليگ برتر هستيم. هم بازيکنان باتجربه و هم بازيکنان جوان خوبي داريم و براي اين هدف تلاش خواهيم کرد.»

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره