برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درس فوتبال ایران به همه دنیا!

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
درس فوتبال ایران به همه دنیا!

خبر ورزشي/ مدت‌هاست که همه دارند فرياد مي‌زنند فوتبال ايران به شدت به VAR نياز دارد و اين مسئله به نفع داوران هم هست اما حالا نه تنها VAR در کار نيست که از خلاقيت موبايلي استفاده مي‌کنيم تلويزيون حق را به حقدار برسانيم.
در بازي ذوب‌آهن و پيکان اتفاق بسيار عجيبي افتاد که در تاريخ فوتبال ايران اگر نگوييم بي‌نظير، حداقل کم‌نظير بوده است. داور مسابقه ابتدا براي پيکان در دقيقه ۸۳ پنالتي گرفت ولي بعد از مشورت با کمک‌داور و... نظرش برگشت. عجيب اينکه از روي گوشي موبايل! صحنه مشکوک بازبيني شد و عجيب‌تر اينکه داور از خود پوراميني بازيکن پيکان پرسيد روي تو خطا شد که او صادقانه گفت نه!
صرف‌نظر از عجيب بودن ماجرا و تماشاي صحنه از روي گوشي موبايل، بايد به صداقت حسين پوراميني اشاره کرد. او کاري را انجام داد که تقريباً هيچ‌کس انجام نمي‌دهد. در حال مصاحبه با دوربين تلويزيون هم نبود که بگوييم براي ديده شدن چنين کاري کرد پس لازم است که مسئولان فدراسيون و کميته اخلاق (اگر وجود دارد) حتماً از اين بازيکن تقدير کنند و حتي از باشگاه پيکان هم تقدير شود. اما نکته اينجاست که اگر اين کار (ديدن صحنه مشکوک از روي گوشي و...) بدعت شود چه اتفاقاتي مي‌افتد؟ از اين پس همه تيم‌ها که به پنالتي يا آفسايدي مشکوک هستند، مي‌توانند به داور يا کمک‌داور و ناظر داوري بگويند بيا گوشي موبايل را ببين و...
مدت‌هاست که همه دارند فرياد مي‌زنند فوتبال ايران به شدت به VAR نياز دارد و اين مسئله به نفع داوران هم هست اما حالا نه تنها VAR در کار نيست که از خلاقيت موبايلي استفاده مي‌کنيم تلويزيون حق را به حقدار برسانيم. بله، آن صحنه پنالتي نبود و حق کاملاً با ذوب‌آهني‌ها بود اما اگر VAR موبايلي مد شود آن وقت ديگر سنگ روي سنگ بند نخواهد شد و همه انتظار دارند از اين تکنولوژي! استفاده شود. احتمالاً در همه جاي دنيا هم که از سيستم VAR استفاده مي‌کنند، عقل‌شان نمي‌رسد که چيزي به نام گوشي موبايل هم وجود دارد!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره