برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
ورزشی

ناهید کیانی: ارتباطم را با فضای مجازی قطع کردم اما ذهنم را به هم ریختند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ناهید کیانی: ارتباطم را با فضای مجازی قطع کردم اما ذهنم را به هم ریختند

تسنيم/ ناهيد کياني، تکواندوکار المپيکي کشورمان مي‌گويد که با وجود قطع ارتباطش با فضاي مجازي براي تمرکز روي مسابقات، اما ذهن او به هم ريخته است.
ناهيد کياني که صبح امروز (يکشنبه) در بازي نخستش در المپيک شکست خورد، ساعتي بعد از اينکه مشخص شد، ديگر شانسي براي برگشت به جدول مسابقات ندارد، در سالن حاضر شد تا مسابقه ميرهاشم حسيني را ببيند.  اين حضور فرصتي دست داد تا کياني چند دقيقه‌اي درباره مسابقه‌اش صحبت کند.
تکواندوکار المپيکي ايران گفت: قرعه من از قبل مشخص بود و به لحاظ ذهني آماده اين مسابقه بودم اما اتفاق‌هايي که در يکي دو روز قبل از مسابقه افتاد، اذيتم کرد، البته من ارتباطم را با فضاي مجازي قطع کرده بودم اما به گوشم مي‌رسيد که چه جوي براي اين مسابقه راه افتاده است. در اين شرايط انگار کسي حواسش به من نبود.
وي ادامه داد: براي من فرقي نمي‌کرد مقابل چه حريفي بازي کنم اما به يک‌باره همه چيز طوري به هم ريخت که الان به اين نتيجه رسيده‌ام که خواست خدا نبود من امروز پيروز باشم. از نظر بدني خيلي خوب بودم و تمرينات فوق‌العاده‌اي پشت سر گذاشته بودم، اما امروز شرايطي رقم خورد که کارم سخت شد.
کياني در ادامه گفت: دنبال مقصر نمي‌گردم. هر اتفاقي هم افتاده باشد در نهايت من بايد مراقب خودم باشم و حواسم به برنامه‌هايم باشد.
تکواندوکار المپيکي کشورمان صحبت‌هايش را با اين جملات به پايان برد: زمان مي‌برد تا دوباره به شرايط عادي برگردم اما سعي مي‌کنم خيلي زود خودم را جمع‌وجور کنم و براي رويدادهاي بعد آماده شوم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره