برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وان پلاس Nord دوباره رخ نشان داد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
وان پلاس Nord دوباره رخ نشان داد
ترنجي/ وان پلاس Nord دوباره در يک ويديو رسمي ديده شد. چهار روز پيش بود که وان پلاس Nord را در تيزر رسمي اين شرکت ديديم. خب بايد بگويم که دوباره وان پلاس Nord دوباره در يک ويديو رسمي ديده شد. به نظر مي رسد که وان پلاس مي خواهد اطلاعات را از راه هاي رسمي منتشر کند و خيلي به شايعات اعتقادي ندارد.
پيش از اين بيشتر چيزي که ما از وان پلاس Nord داشتيم مربوط به نماي جلوي آن مي شد. هر چند که در مطلب قبلي ما يک دستگاه زرد با طراحي دوربين کاملا متفاوت داشتيم اما دوباره و حالا اما مي توانيم نگاهي به قاب پشتي هم داشته باشيم. در اين تصوير به نظر مي رسد که وان پلاس به رنگ خاص گلکسي اس ۲۰ اولترا علاقه‌مند است و يا حداقل اينطور به نظر مي رسد. همچنين آنطور که مشخص است، لوگو وان پلاس در مرکز قاب پشتي و لوگونوشته آن در اندازه قابل توجهي پايين تر آن مشخص است. دوربين اصلي در يک قاب مستطيلي کشيده مشکي مشخص است و اين با چيزي که پيش از اين ديده بوديم متفاوت است. متاسفانه مشخص نيست که دقيقا چه اتفاقي اينجا در حال رخ دادن است.
البته اگر کمي دقت کنيد اينجا مي توانيد به راحتي دوربين دوگانه روي گوشه بالا و سمت چپ تصوير که درون يک سوراخ نمايشگر قرار دارند را ببينيد. اين با چيزي که پيش از آن ديده بوديم، سازگار است. همچنين پيش از اين تراشه وان پلاس Nord رسما اسنپدراگون ۷۶۵ جي عنوان شد. امروز صبح هم در ترنجي ديديم که اولين پيش فروش وان پلاس Nord تمام شد، هر چند حجم اين فروش سريع فقط ۱۰۰ دستگاه بوده است. نظر شما درباره طراحي احتمالي وان پلاس Nord چيست؟
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره