برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ با قیمت قابل توجه رسما معرفی شد!

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ مدتي بود که درباره نسخه 5G محبوب ترين گوشي تاشو سامسونگ صحبت مي کرديم. امروز اما سامسونگ گلکسي زد فليپ 5G با Snapdragon 865 Plus به قيمت ۱۴۵۰ دلار رسما معرفي شده است. اولين گوشي با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که افزايش قيمت زيادي هم نسبت به نسل اول خود ندارد.

سامسونگ رسما نسخه 5G گوشي تاشو گلکسي زد فليپ خود را اعلام کرد. اين تلفن با نام Galaxy Z Flip 5G (طبيعتا نام قابل درکي است)، تقريباً مشابه مدل قبلي خود 4G است. عمده تغييرات شامل پشتيباني از شبکه 5G، پردازنده کمي ارتقا يافته Snapdragon 865 Plus و قيمت آن ۱۴۵۰ دلار است. اين 70 دلار بيشتر نسبت به نسخه 4G است، که سامسونگ مي گويد حوالي قيمت مي چرخد.

سامسونگ Galaxy Z Flip احتمالاً بهترين گوشي تاشويي است که من آن را تست کردم، هرچند که در کل اين بخش يک گروه کوچک و نسبتاً نااميدکننده است. اگرچه دستگاه کاملا مسطح نيست، اما گلکسي زد فليپ به خوبي طراحي شده است و ثابت کرده است که نسبت به ساير تلفنهاي تاشوي ديگر موجود دوام بيشتري دارد (بازهم مي گويم، ارزيابي نسبي است).

احتمالاً سامسونگ راضي است که فرمول را نسبت به گلکسي زد فليپ خيلي تغيير نداده است. شايد اين باعث صرفه جويي در تلاش هاي R&D خود براي Galaxy Fold 2 باشد. شايعه شده اين دستگاه به زودي به بازار عرضه خواهد شد و مانند بسياري از دستگاه هاي ديگر سامسونگ مانند نوت ۲۰ اولترا و گلکسي بادز لايو در رويداد ۱۵ مرداد ۹۹ رونمايي خواهد شد.

 سامسونگ مي گويد براي ارايه شبکه 5G در گوشي، اصلاً فاکتور فرم خارجي را تغيير نداده است. اين دستگاه در دو رنگ “خاکستري مرموز” و “برنزي مرموز” به بازار خواهد آمد. اين بخش “مرموز” به مات بودن شيشه اشاره دارد که حس لمس نرمي دارد. البته در تصاوير رسمي اين موضوع خيلي مشخص نيست.

همراه با پردازنده کمي به روز شده و 5G (که فقط از Sub-6 پشتيباني مي کند، نه mmWave) ، سامسونگ همچنين تعداد کمي پيشرفت هاي جزئي نرم افزاري را به آن اضافه کرده است. اين دستگاه در حال حاضر داراي يک حالت “Flex” است که به شما امکان مي دهد نرم افزار هنگام تاشدن دستگاه خود را دوباره تنظيم کند تا با اين حالت سازگار باشد.

در YouTube اکنون بايد به درستي وارد حالت Flex شود و برنامه دوربين سامسونگ با زواياي بيشتري کار خواهد کرد، بنابراين مي توانيد از لحاظ تئوري آن را به آسمان نشانه برويد. سامسونگ همچنين مي گويد ويژگي Edge Panel “قوي تر” را دارست است، که اميدوارم Z Flip به جاي محدود کردن آن در کنترل هاي چند پنجره، يک پنل استاندارد با مشخصات کامل را به دست آورد.

نظر شما چيست؟ گلکسي زد فليپ 5G براي شما جذاب است؟

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar