برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اپل محصولات جدید خود را با سرعت بیشتری وارد بازار می‌کند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ شرکت اپل اعلام کرد که قصد دارد محصولات ۲۰۲۰ خود را چند هفته پس از رونمايي، وارد بازار کند.

چند ماهي است که شايعات زيادي درباره نسل بعدي گوشي شرکت اپل در فضاي مجازي منتشر مي‌شود که مهم‌ترين آن‌ها درباره معرفي آيفون ۱۲ در مراسم بعدي شرکت اپل در ماه سپتامبر است؛ علاوه بر شايعات صرفا درباره زمان معرفي اين نسل از گوشي‌هاي اپل نيست و برخي از آن‌ها به سخت افزار اين گوشي‌هاي مربوط مي‌شود. اما به تازگي شرکت اپل درآمد سه ماهه سوم خود در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرده که غير از بحث درآمدي، اپل به برخي موضوعات نظير مدت زمان معرفي نسل بعدي آيفون تا زمان عرضه آن در بازار پرداخته است.

مدير بخش عرضه محصولات اپل درباره زمان عرضه محصولات جديد اين شرکت گفت: در سال گذشته کاربران مي‌توانستند چند ماه پس از معرفي محصولات جديد آن‌ها را خريداري کنند، اين در حالي است که در سال ۲۰۲۰ کاربران خواهند توانست پس از گذشت چند هفته به محصولات جديد شرکت اپل دست پيدا کنند.

معرفي آيفون ۱۲ در ماه سپتامبر فعلا در حد شايعه است

علاوه بر اين يکي از مديران شرکت اپل درباره زمان ورود به بازار محصولات جديد اين شرکت اعلام کرد: با ورود سريع محصولات جديد شرکت اپل به بازار بايد شاهد افزايش چشمگير فروش محصولات اين شرکت در سه ماهه پاياني سال ۲۰۲۰ باشيم. در حال حاضر شرکت صرفا اعلام کرده که در ماه سپتامبر قصد برگزاري يک مراسم آنلاين را دارد و درباره مواردي که در‌اي مراسم احتمال رونمايي از آن‌ها وجود دارد، حرفي نزده است.

با اين حال طبق عادت سالانه شرکت اپل، شايد بتوان احتمال داد که اين شرکت در ماه سپتامبر قصد رونمايي از گوشي آيفون ۱۲ را داشته باشد؛ از طرفي هم براساس اعلام Qualcomm درباره مکالمه با اپل براي ساخت مودم 5G براي اين شرکت، احتمال معرفي پرچمدار بعدي اپل در ماه سپتامبر بيش از پيش افزايش پيدا کرده است. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره