برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصاویر جدید آیفون 12 پرو مکس کدام قابلیت‌های آن را نشان می‌دهند؟

منبع
زوميت
بروزرسانی
تصاویر جدید آیفون 12 پرو مکس کدام قابلیت‌های آن را نشان می‌دهند؟

زوميت/ تصاوير جديد آيفون 12 پرو مکس، قابليت‌هاي نمايشگر و دوربين آن را نشان مي‌دهند.

برخي منابع با انتشار تصاويري از محيط کاربري احتمالي آيفون ۱۲ پرو مکس ادعا مي‌کنند که اين گوشي به نمايشگر ۱۲۰ هرتزي مجهز خواهد بود.
   
تصاوير جديدي از گوشي  پرچم‌دار آتي اپل  در رسانه‌ها فاش شده است که قابليت‌هاي احتمالي آيفون ۱۲ پرو مکس را نشان مي‌دهد. طبق اسکرين‌شات‌هاي منتشرشده، اپل گوشي آيفون جديد را با نمايشگر ۱۲۰ هرتزي به بازار عرضه مي‌کند که قابليت پشتيباني از نرخ نوسازي انطباقي را هم دارد. در تصاوير جديد، همچنين برخي از قابليت‌هاي دوربين آيفون جديد ديده مي‌شود.

جان پرسر، تصاوير جديد از آيفون ۱۲ پرو مکس را در توييتر منتشر کرد. او قبلا قابليت‌ها و زمان‌هاي معرفي محصولات اپل را با دقت بالايي پيش‌بيني کرده بود. اسکرين‌شات‌ها ظاهرا از يک نمونه‌ي اوليه‌ي تأييد توليد از iPhone  12 Pro Max ثبت شده‌اند که نمايشگري ۶/۷ اينچي دارد. اولين اسکرين‌شات، کنترل‌هاي جديد را در اپليکيشن تنظيمات آيفون ۱۲ پرو مکس نشان مي‌دهد. دو کليد جديد با نام‌هاي Enable High Refresh Rate و Enable Adaptive Refresh Rate در تصوير ديده مي‌شوند. کليد اول به کاربران امکان مي‌دهد تا نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز را در نمايشگر گوشي فعال کنند و کليد دوم، تنظيم کردن نرخ نوسازي را بسته به نوع محتواي درحال نمايش برعهده‌ي گوشي مي‌گذارد.

تنظيمات بالا براي برخي از کاربران اپل آشنا هستند. آيپد  پرو از سال‌ها پيش قابليتي به‌نام ProMotion دارد که تنظيمات مشابهي را ارائه مي‌کند.

در بخش تنظيمات دوربين در اسکرين‌شات جديد، قابليت‌هاي دوربين آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مکس ديده مي‌شود. بخش مهمي از قابليت‌ها به استفاده از امکانات حسگر LiDAR براي بهبود کيفيت تصاوير مربوط مي‌شود. يک کليد در بخش تنظيمات ديده مي‌شود که امکان فعال‌سازي استفاده از حسگر LiDAR براي تشخيص دقيق‌تر سوژه‌ها و افراد را در زمان عکاسي به کاربر مي‌دهد. همچنين حسگر مذکور در عکاسي در حالت شب هم کاربرد خواهد داشت.

از قابليت‌هاي ديگري که در بخش تنظيمات دوربين ديده مي‌شود مي‌توان به فيلم‌برداري 4K با نرخ ۱۲۰ و ۲۴۰ فريم‌برثانيه اشاره کرد که قبلا در شايعه‌ها به آن اشاره شده بود. همچنين گزينه‌هايي مانند Enhanced Night Mode و Advanced Noise Reduction هم در تنظيمات دوربين ديده مي‌شوند.

نکته‌ي بسيار مهم اينکه تصاوير کنوني از يک مدل طراحي اوليه‌ي آيفون ۱۲ پرو مکس ضبط شده‌اند. درنتيجه شايد هريک از گزينه‌ها و قابليت‌ها در نسخه‌ي نهايي گوشي تغيير پيدا کند يا حتي حذف شود. به‌هرحال نسخه‌ي نهايي در پاييز امسال عرضه مي‌شود و مي‌توان نتيجه‌گيري مناسبي از اخبار داشت. درنهايت بايد بدانيد که برخي از مدل‌هاي اوليه‌ي گوشي جديد اپل هم به همه‌ي قابليت‌هاي مذکور مجهز نيستند. استفاده از نمايشگر ۱۲۰ هرتزي در گوشي جديد آيفون از مدت‌ها پيش در رسانه‌ها مطرح و بررسي مي‌شد. حداقل تصاوير جديد نشان مي‌دهند که کوپرتينويي‌ها تاحدي استفاده از نمايشگر را بررسي و آزمايش کرده‌اند.

علاوه بر اطلاعات بالا، تصاوير ديگري هم از iPhone 12 Pro Max منتشر شد. EverythingApplePro ادعا مي‌کند تصاويري از نمونه‌ي نهايي با ابعاد واقعي در دست دارد. در تصاوير مذکور، نمايي نزديک از گوشي جديد اپل به چشم مي‌خورد که بريدگي بالاي آن را هم با تقريب خوبي نشان مي‌دهد. درنهايت مجددا تکرار مي‌کنيم که نمي‌توان تصاوير و ادعاهاي اخير را تأييد يا رد کرد. کاربران و کارشناسان بايد تا ماه‌هاي آتي که گوشي‌هاي جديد اپل معرفي مي‌شوند، منتظر بمانند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره