برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

کاربران با مشکل جدیدی در گوشی‌های سامسونگ دست و پنجه نرم می‌کنند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ اخيرا کاربران زيادي مشکل نمايش هاله سبز رنگ گوشي هاي سامسونگ را گزارش داده‌اند و اين موضوع در ابعاد جهاني و روي گوشي‌هاي جديد اين کمپاني مشاهده مي‌شود.

به نظر مي‌رسد جديدترين گلکسي ديوايس‌ها با مشکلاتي همراه شده‌اند و طبق گزارش‌ها، مشکل نمايش هاله سبز رنگ گوشي هاي سامسونگ سبب شده تا جمعي از کاربران سامسونگي نسبت به اين مسئله معترض شوند. اين مشکل در گوشي گلکسي نوت ۲۰ اولترا – Galaxy Note 20 Ultra و گلکسي تب اس ۷ – Galaxy Tab S7 ديده مي‌شود که زمان زيادي از ورودشان به بازار نمي‌گذرد.

وب‌سايت SamMobile ادعا مي‌کند اين مشکل فراتر از اين دو ديوايس بوده و در گلکسي تب اس ۷ پلاس – Galaxy Tab S7 Plus، گلکسي اس ۷ – Galaxy S7 و تعدادي از گلکسي اس ۲۰ – Galaxy S20 ها نيز مشاهده شده است. علت ايجاد اين مشکل چپ پردازشي نيست، چرا که اين دستگاه‌ها از چيپ‌هاي مختلفي استفاده مي‌کنند اما از مشکل مشابهي رنج مي‌برند.

اين معضل چندان تعجب برانگيز نيست چرا که سامسونگ يکي از بزرگترين کارخانه‌هاي توليد انبوه نمايشگر AMOLED را در اختيار دارد و نسبت موارد مشکل‌دار به موارد سالم درصد کمي را شامل مي‌شود. در عين حال اين اولين بار در امسال نيست که محصولات سامسونگ در نمايش رنگ‌ها با مشکلاتي مواجه هستند.

هنگامي که نور نمايشگر در حد پاييني باشد، هاله‌اي از رنگ سبز در کل صفحه به چشم مي‌خورد و رنگ‌ها به سوي سبز متمايل هستند. بدين ترتيب رنگ اصلي تصوير به درستي نمايش داده نمي‌شود اما با افزايش ميزان نور ديوايس اين مشکل بهبود مي‌يابد.

از آن‌جايي که گزارش‌ها متنوع بوده‌اند، ممکن است هر گوشي به طريقي هنگام نمايش رنگ مشکل داشته باشد. آيا ديوايس سامسونگي شما با چنين مشکلي همراه شده است؟ آيا اين موضوع روي استفاده روزمره‌تان از گوشي اختلال ايجاد مي‌کند؟ اگر هر گونه مشکل با رنگ‌هاي نمايشگر گوشي يا تبلت سامسونگي‌تان داريد با ما به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره