برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رندر شیائومی Mi 10T Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دیده شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ اگر به ياد داشته باشيد ۲ هفته پيش بود که شيائومي Mi 10T Pro با طراحي شبيه به محصولات ويوو ديده شد. امروز بر اساس آن اطلاعات و حدسيات موجود، شاهد رندر شيائومي Mi 10T Pro با دوربين ۱۰۸ مگاپيکسلي هستيم.

عکس هاي واقعي شيائومي Mi 10T Pro که چند هفته پيش ديديم بهترين کيفيت نبودند، اما اين ارائه هاي رسمي که به تازگي درز کرده اند بسيار تميزتر هستند.

برچسب “دوربين 108MP” در زير ماژول بزرگ در آن به وضوح قابل مشاهده است. بر اساس گزارش قبلي، نسخه غير پرو Mi 10T در اينجا يک ماژول 64MP خواهد داشت. توجه داشته باشيد که اين يک مجموعه سه گانه است حتي اگر به نظر برسد که يک تنظيم چهارگانه است! عملکرد ماژول در گوشه سمت راست بالاي “مربع” مشخص نيست (شايد ليزر AF)؟

همچنين به اسکنر اثر انگشت نصب شده در سمت چپ تلفن توجه کنيد. شايعات حاکي از آن است که اين نمايشگر از نوع LCD با رفرش ريت 144 هرتز است که نياز به جابجايي حسگر اثرانگشت دارد. همانطور که مي دانيد در بيشتر مدل هاي Mi 10 از پنل هاي OLED با خواننده هاي زير نمايشگر استفاده مي شود.

اين تلفن به لطف چيپست Snapdragon 865 Plus از قابليت اتصال 5G برخوردار است. اين شماره مدل دقيق (M2007J3SG) در Geekbench ظاهر شده است. متأسفانه مشخص نيست که آيا Xiaomi Mi 10T Pro و ديگر اعضاي خانواده آن را در خارج از چين خواهيم ديد يا خير.

همچنين هفته گذشته در ترنجي خوانديم که قيمت شيائومي Mi 10T Pro حدود ۴۷۵ دلار خواهد بود. با اينکه هنوز شيائومي اطلاعاتي رسمي درباره اين گوشي منتشر نکرده است احتمال مي‌رود که شيائومي Mi 10T پرو در بازه قيمتي ۳۵۰۰۰ روپيه عرضه شود که از مدل قبلي شيائومي Mi 10 بسيار ارزان‌تر است. مدل گذشته با قيمت ۵۰ هزار روپيه عرضه شده بود و با اينکه تمامي مشخصات آن با مدل جديد يکسان بود از نمايشگر ۹۰ هرتزي به جاي ۱۴۴ هرتز استفاده مي‌کرد. به نظر مي‌رسد شيائومي قصد دارد رقابتي مستقيم با سامسونگ براي اين قسمت از بازار شروع کند زيرا گوشي سامسونگ گلکسي M51 نيز با قيمت ۳۰۰۰۰ روپيه در بازار هند عرضه شده است. اما از نظر فني اين دستگاه يک پرچمدار است اما M51 يک ميان رده اقتصادي!

نظر شما درباره اين طراحي احتمالي براي شيائومي مي ۱۰ تي پرو چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره