برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نصب بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش توسط سامسونگ

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
نصب بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش توسط سامسونگ

ديجياتو/ سامسونگ بزرگترين نمايشگر LED دنياي ورزش را در استاديوم «SoFi» نصب کرد.

سامسونگ رويکردهاي جاه طلبانه‌اي را دنبال مي‌کند و اينک در حوزه فناوري نمايشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استاديوم «SoFi» به نمايش بگذارد.

«SoFi»، نخستين استاديوم جهان است که تصاوير ويديويي با کيفيت 4K را از طريق نمايشگر LED سامسونگ به نمايش مي‌گذارد. اين استاديوم مدرن ۷۰ هزار نفري در هاليوود پارک ۳۰۰ هکتاري در لس آنجلس ايالات متحده قرار دارد.

نمايشگر LED به صورت اختصاصي براي همين استاديوم طراحي شده است. ابعاد نمايشگر دو طرفه ۶۵۰۰ مترمربع ( ۷۰ هزار فوت مربع) است که با چنين ابعادي، استاديوم «SoFi» بزرگترين نمايشگر جهان را به نام خود رقم زده است.

ارتفاع بزرگترين صفحه LED اين نمايشگر حدود ۱۲ متر ( ۴۰ فوت‌) و ارتفاع کوچکترين پنل تقريباً برابر با ۶ متر (۲۰ فوت) است. کل نمايشگر نيز از حدود ۸۰ ميليون پيکسل تشکيل شده است.

فناوري نمايشگر بزرگ سامسونگ در خارج از ورزشگاه «SoFi» و در مناطق مختلف پارک هاليوود از جمله مناطق مسکوني، اداري و فروشگاه‌ها نيز استفاده خواهد شد.

بي‌شک طرفداران مسابقات ورزشي مي‌توانند با چنين فناوري‌هاي نويني تجربه بسيار دلپذيرتري را در اين مجمعه ورزشي در اختيار داشته باشند. البته استفاده از چنين فضايي هزينه‌هاي بالايي نيز در برخواهد داشت. اين هزينه به تماشگران ورزشگاه «SoFi» اجازه مي‌دهد تجربه‌اي متفاوت و خاص از حضور در اين استاديوم داشته باشند.

سامسونگ در حوزه موبايل و نمايشگر و تلويزيون‌هاي هوشمند حضور فعالي در بازار دارد ولي اين نمايشگر LED و فناوري‌ آن مي‌تواند مسير تازه‌اي را براي کره‌اي‌ها باز کند تا در عرضه نمايشگرهاي خاص و بزرگ نيز بتوانند در بازار حضور فعالي داشته باشند.

آيا ممکن است ساير استاديوم‌هاي ورزشي بزرگ جهان نيز بخواهند پا در مسيري بگذارند که «SoFi» گذاشته است يا خير؟ آينده همه چيز را روشن خواهد کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره