برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شیائومی از نسخه 6 گیگابایت ردمی 9A رونمایی کرد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
شیائومی از نسخه 6 گیگابایت ردمی 9A رونمایی کرد

سخت افزار/ شيائومي در اوايل سال 2020 از گوشي Redmi 9A با نمايشگر و باتري بزرگ رونمايي کرد. اين گوشي از 3 گيگابايت حافظه رم و 32 گيگابايت حافظه داخلي بهره مي‌برد. پس از آن اين دستگاه با نام Redmi 9i با 4 گيگابايت رم و 64 گيگابايت حافظه داخلي در هند رونمايي شد. حالا نسخه 6 گيگابايت ردمي 9A معرفي شده است.

معرفي نسخه 6 گيگابايت ردمي 9A
چهارمين توليد کننده بزرگ گوشي‌هاي هوشمند در جهان امروز در چين از نسخه جديدي از گوشي اقتصادي خود رونمايي کرد. ردمي 9A حالا داراي 6 گيگابايت حافظه رم و 128 گيگابايت حافظه داخلي است و قيمت آن چيزي در حدود 145 دلار اعلام شده است.

اين دستگاه در قاب پشتي خود تنها داراي يک دوربين است. سنسور 13 مگاپيکسلي مذکور با f/2.2 امکان فيلمبرداري 1080p را دارد. در قاب جلو و در ناچ قطره  آبي دستگاه هم دوربين سلفي 5 مگاپيکسلي دستگاه قرار دارد. شيائومي براي اين دستگاه از چيپستHelio G25 مدياتک استفاده کرده است، اما بدون شک جذابترين ويژگي ردمي 9A باتري 5000 ميلي آمپرساعتي آن است که از طريق شارژر 10 وات و پورت micro USB شارژ خواهد شد.


 
شيائومي قرار است که از فردا گوشي Redmi 9A را با قيمت 999 يوان راهي بازار چين کند. اما نکته تأمل برانگيزي در قيمت گذاري اين دستگاه وجود دارد. چراکه گوشي Redmi 10X 4G با چيپست قدرتمندتر، نمايشگر بهتر، دوربين‌هاي بيشتر و شارژر مناسب‌تر براي باتري بزرگ خود، با همين قيمت راهي بازار شده و بعيد است به نظر مي‌رسد که با حضور اين دستگاه، کسي به سراغ نسخه جديد ردمي 9A برود. حالا بايد ديد که چه سياستي در پشت اين تصميم است و آيا کاربران از اين گوشي استقبال خواهند کرد يا خير.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره