برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گوشی ارزان قیمت اوپو A33 معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
گوشی ارزان قیمت اوپو A33 معرفی شد

گجت نيوز/ گوشي اوپو A33 با يک نمايشگر ۹۰ هرتزي و چيپست اسنپدراگون ۴۶۰ به همراه قيمت اقتصادي زير ۱۵۰ دلاري معرفي شد. در ادامه بيشتر با گوشي ارزان قيمت اوپو آشنا شويد.

اوپو اين روزها به يکي از پرکارترين گوشي‌سازهاي چيني تبديل شده است. اين شرکت با برند زيرمجموعه خود، Realme راه خودش را پيدا کرد. اين سرمايه‌گذاري به اوپو اجازه داد با يادگيري از اشتباهات گذشته، براي شرکت خودش تصميم بگيرد و گوشي‌هاي هوشمند متنوعي را به بازار عرضه کند. اکنون اوپو نامي قابل اعتماد در بازار موبايل چين است که محصولاتي با قيمت کاملاً رقابتي را توليد مي‌کند. شما مي‌توانيد مشخصات فني بالارده، در عين حال قيمت اقتصادي را از گوشي‌هاي اوپو انتظار داشته باشيد.

اوپو A33 ؛ امکانات عالي در يک گوشي ارزان
امروز اوپو پيشنهاد جديدي را براي شما دارد. گوشي اوپو A33 با مشخصاتي جذاب، در عين حال قيمتي اقتصادي معرفي شد. اين گوشي که امروز در اندونزي معرفي شده، با قيمت کمتر از ۱۵۰ دلار عرضه مي‌شود و شايد هيچ ديوايسي در اين محدوده قيمتي نتواند تجربياتي مشابه آن را به کاربرانش ارائه کند.




زير قاب اين گوشي چيپست اسنپدراگون ۴۳۰ قرار گرفته است. اسنپدراگون ۴۳۰ قدرتمندترين چيپست سري Snapdragon 4xx کمپاني کوالکام است و هسته‌هاي Cortex-A73 را به چيپست‌هاي اقتصادي اين شرکت مي‌آورد. اين پردازنده ۸ هسته‌اي با ۳ گيگابايت رم و ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي نيز همراه است.

درست مانند مدل آ ۵۳، گوشي اوپو آ ۳۳ نيز به يک نمايشگر بزرگ ۶.۵ اينچي LCD با نرخ رفرش ۹۰ هرتزي تجهيز شده است. ما کنجکاو هستيم بدانيم که چگونه اين شرکت موفق شده چنين نرخ رفرش سريعي را در نمايشگري با وضوح +HD ارائه کند. عملکرد اوپو در بالا بردن نرخ رفرش نمايشگرهاي +HD گوشي‌هاي ارزان قيمت خود فوق‌العاده به نظر مي‌رسد. اين نرخ رفرش به کاربران تجربه‌ي پيمايش سريع و مشاهده‌ي جذاب‌تر انيميشن‌ها را مي‌دهد. اين چيزيست که ديگر کمپاني‌هاي گوشي‌ساز در ارائه آن ناموفق بوده‌اند.



در گوشه‌ي سمت چپ اين نمايشگر يک حفره‌ي کوچک نقش بسته است که در آن يک دوربين سلفي ۸ مگاپيکسلي با ديافراگم f/2.0 را مي‌توان يافت. در قاب پشتي نيز يک دوربين ۱۳ مگاپيکسلي به همراه دوربين تشخيص عمق ۲ مگاپيکسلي و دوربين ۲ مگاپيکسلي ماکرو حضور دارد. اين گوشي انرژي خودش را از يک باتري ۵،۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي تأمين مي‌کند،‌ در حالي که اين باتري از طريق درگاه USB-C با توان ۱۸ وات شارژ مي‌شود. اين گوشي همچنين رابط کاربري ColorOS 7.2 مبتني بر اندرويد ۱۰ را اجرا مي‌کند و قادر به پشتيباني از کارت حافظه ميکرو اس دي است.

کمپاني اوپو گوشي جديد خودش را در دو رنگ مشکي و سبز و با قيمت پايه حدودي ۱۵۰ دلاري وارد بازار چين مي‌کند. عرضه جهاني آن به تأييديه رسمي اين شرکت نياز دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره