برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

پرچمدار شیائومی صدرنشین جدید رتبه‌بندی DxOMark

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
پرچمدار شیائومی صدرنشین جدید رتبه‌بندی DxOMark

سخت افزار/ روز گذشته در خبرها ديديم که وبسايت DxOMark به تازگي بخش جديدي براي سنجش کيفيت نمايشگر گوشي‌هاي هوشمند راه‌اندازي کرده است. در نتايج اوليه اين بررسي‌ها نمايشگر نوت 20 اولترا با کسب بالاترين امتياز در رتبه نخست قرار دارد. DxO همچنين اعلام کرده است که معيارهاي سنجش کيفيت در بخش دوربين را نيز تا حدي تغيير داده است و حالا در رتبه‌بندي جديد دوربين Mi 10 Ultra شيائومي در صدر قرار گرفته است.

دوربين پرچمدار شيائومي در بررسي DxO امتياز 133 را کسب کرده و با اين امتياز در صدر جدول قرار گرفته است. P40 Pro هوآوي با اختلاف يک امتيازي نسبت به صدرنشين، جايگاه دوم را به خود اختصاص داده است. ديگر محصول شيائومي، يعني M10 Pro با امتياز 128 در جايگاه سوم قرار دارد.

رتبه‌هاي بعدي به ترتيب در اختيار Find X2 Pro اوپو (126)، گلکسي S20 Ultra سامسونگ (126)، آيفون 11 پرو مکس اپل (124)، گلکسي نوت 20+ 5G سامسونگ (116)، پيکسل 4 گوگل (113)، پي40 هوآوي (112)، Find X2 Neo اوپو (105)، اکسپريا 1 سوني (87) و گلکسي A50 سامسونگ (76) است.

اين نتايج پس از آزمايش دوباره گوشي‌ها با پروتکل جديد است. جالب است بدانيد که پس از تغيير سبک آزمايش گوشي‌هاي Mi 10 Ultra شيائومي و آيفون 11 پرو مکس اپل جهش بزرگي در مقايسه با قبل داشتند. پرچمدار شيائومي 3 امتياز بيشتر و آيفون اپل 7 امتياز بيشتر کسب کردند. DxOMark گفته است که آيفون 11 پرو مکس به دليل قابل اطمينان بودن و توانايي خود در پيش‌نمايش اين جهش در امتياز را تجربه کرده است.

دوربين Mi 10 Ultra شيائومي بهترين در زوم
در بخش پيش‌نمايش که در تست‌هاي جديد اضافه شده، آيفون 11 پرو مکس بهترين عملکرد را داشت و طبق گفته DxOMark مي 10 اولترا شيائومي و S20 اولترا سامسونگ از Live HDR بهره نمي‌برند. پيکسل 4 گوگل حالت بوکه را در پيش نمايش نشان نمي‌دهد. تصاوير در P40 Pro هوآوي تفاوت آشکاري بين پيش‌نمايش و حالت ثبت شده دارند و رفتار آن در زمان زوم بسيار ناپايدار است.

در بخش زوم DxO بالاترين امتياز را به Mi 10 Ultra اختصاص داده و گفته است که دوربين اين گوشي تصاوير زاويه عريض بسيار خوب ارائه مي‌کند و بزرگنمايي  آن استثنايي است. در بخش کيفيت ويدئو اما P40 Pro، پرچمدار هوآوي بهتر است و پيکسل 4 و مي 10 اولترا عملکرد جالب توجهي در اين بخش ندارند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره