برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن ۵ بازی Warframe مشخص شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن ۵ بازی Warframe مشخص شد

گيم فا/ ديجيتال اکستريمز (Digital Extremes)، استوديوي توسعه‌دهنده‌ي Warframe، بالاخره تاريخ عرضه‌ي نسخه‌ي پلي‌استيشن ۵ اين بازي را اعلام کرده است و به نظر مي‌رسد که تنها يک روز تا نسخه‌ي نسل بعدي اين بازي فاصله است.

اين استوديو پيش از اين اعلام کرده بود که به‌روزرسان نسل بعدي Warframe براي پلي‌استيشن ۵ در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و از آن جايي که چيزي تا پايان سال نمانده است، انتظار مي‌رفت که به زودي شاهد عرضه‌ي اين به‌روزرسان باشيم. به نظر مي‌رسد که تنها يک روز تا عرضه‌ي نسخه‌ي پلي‌استيشن ۵ اين بازي نمانده است و کساني که پلي‌استيشن ۵ را خريداري کرده‌اند، به زودي مي‌توانند از قدرت کامل اين کنسول در اجراي اين بازي استفاده کنند. طبق اعلام ديجيتال اکستريمز، به‌روزرسان نسل بعدي Warframe در تاريخ ۲۶ نوامبر (۶ آبان) عرضه خواهد شد. متاسفانه، فعلا خبري از نسخه‌ي اکس‌باکس سري اکس اين بازي نيست و دارندگان اين کنسول بايد کمي بيشتر منتظر مانند.

اين به‌روزرسان قرار است که گرافيک بازي را بهبود ببخشد. همچنين زمان بارگذاري کوتاه‌تر خواهد شد و قابليت بازي بين نسلي با نسخه‌ي پلي‌استيشن ۴ هم وجود خواهد داشت. طبعا بازي با نرخ فريم ۶۰ فريم بر ثانيه و وضوح تصوير ۴K اجرا خواهد شد. همچنين اين بازي از ويژگي‌ Adaptive Triggers دوال سنس استفاده خواهد کرد تا به خوبي حس شليک هر اسلحه را انتقال دهد و ديجيتال اکستريمز برنامه دارد تا در آينده از Haptic Feedback هم پشتيباني کند تا بازي‌بازان بتوانند سطوحي که روي آن راه مي‌روند را حس کنند.

هفت سال از عرضه‌ي Warframe به عنوان يکي از عناوين هنگام عرضه‌ي پلي‌استيشن ۴ مي‌گذرد و در اين مدت شاهد رشد روزافزون اين بازي بوده‌ايم. اين بازي حالا ۱۸ سياره، سه جهان، ۳۰ خط داستاني و ۴۴ Warframe دارد، در حالي که کار خود را تنها با ۴ Warframe آغاز کرده بود. اگر پورت نسل بعدي و به‌روزرسان نسل بعدي اين بازي را به عنوان نشانه در نظر بگيريم، فعلا قرار نيست از سرعت اين رشد کاسته شود.

بازي Warframe در حال حاضر به صورت رايگان برروي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان، نينتندو سوييچ و رايانه‌هاي شخصي در دسترس است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره