برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
بین الملل

«لیبرمن» خطاب به سیاستمداران اسرائیلی: دهان‌تان را ببندید!

منبع
مهر
بروزرسانی
«لیبرمن» خطاب به سیاستمداران اسرائیلی: دهان‌تان را ببندید!

مهر/ وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از سیاستمداران این رژیم خواست در واکنش به تصمیم بایدن در خصوص تعلیق ارسال مهمات جنگی برای تل آویو، دهان‌شان را ببندند و ساکت باشند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب اسرائیل «بیتنا» در واکنش به هشدار جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مورد تعلیق ارسال مهمات نظامی به اسرائیل، از همکاران سیاسی خود خواست تا دهانشان را ببندند و در این خصوص اظهارنظر نکنند.

لیبرمن در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: من صحبت ها و نظرات زیادی در مورد آمریکا می شنوم و همانطور که در مورد مذاکرات تبادل اسرا گفتم، در اینجا نیز به سیاستمداران پیشنهاد می کنم که سکوت کنند.
وی افزود: در گذشته نیز اختلافاتی با آمریکا وجود داشته است و ما هرگز آنها را به یک نبرد عمومی تبدیل نکرده ایم. رابطه اسرائیل با آمریکا بسیار پیچیده تر از تامین مهمات است که می تواند ظرف چند ماه در اسرائیل نیز تولید شود.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در پایان پیام خود نوشت: به این ترتیب، گفت‌وگو با متحد راهبردی ما یعنی آمریکا باید پشت درهای بسته و به دور از تمرکز توجهات صورت گیرد.

این اظهارات پس از آن بیان می شود که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود که «حماس عاشق بایدن است» که موجی از انتقادات را از سوی قانونگذاران اسرائیلی برانگیخت.

ادعای واشنگتن برای به تعویق انداختن ارسال بمب برای رژیم صهیونیستی در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد برنامه‌های این رژیم برای حمله به شهر رفح در جنوب غزه، که دولت بایدن با آن مخالف است، مطرح شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره