ایسنا/ کاخ سفید در یک کمپین تبلیغاتی جدید، مردمی که بیکار شده و یا از شغلشان ناراضی هستند تشویق کرده به این که "به سراغ یک چیز جدید بروند"!

به گزارش آسوشیتدپرس، در ابتدای تبلیغ مربوط به این کمپین تحت عنوان کمپین "چیزی جدید پیدا کنید" که امروز سه‌شنبه انتشار یافت، مردم عادی مشغول به اشتراک گذاشتن استوری‌های خود هستند. یک وبسایت نیز لینکهایی به آموزشها و منابع دیگر منتشر می‌کند.

این کمپین ایده کمیته مشورتی سیاستگذاری نیروی کار آمریکا وابسته به کاخ سفید است؛ کمیته‌ای که در سال ۲۰۱۸ از سوی دونالد ترامپ تاسیس شد. از جمله روسای این کمیته ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا و ویلبور راس، وزیر بازرگانی کاخ سفید هستند.

ایوانکا ترامپ که فارغ‌التحصیل دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است، گفت: تا کنون زمانی حساس تر از زمان فعلی برای اینکه آمریکایی‌ها از هر سن و پیش زمینه‌ای به راه‌های گوناگون موفقیت شغلی آگاه شده و به کسب آموزش‌ها و مهارتهای فنی و حرفه‌ای مورد نیازشان به منظور اکتساب شغل در اقتصاد در حال تغییر بپردازند، وجود نداشته است.

شورای غیرانتفاعی تبلیغات (Ad Council)، کمپین "چیزی جدید پیدا کنید" را در ضمن همکاری با شرکتهای سرشناس IBM و Apple و اعضای میزگرد تجارت آمریکا (Business Roundtable) به همراه کاخ سفید و کمیته مشورتی سیاستگذاری نیروی کار به وجود آورده و امروز نیز آن را اعلام کرد.

در یک فیلم سی ثانیه‌ای اولیه مربوط به این کمپین مردم عادی مشغول صحبت درباره تجارب و چالشهای کاری خود و فرآیندهای گذار هستند.
وبسایت همراه این کمپین به پیشنهاد لینکهای مربوط به گزینه‌های آموزشی و فراگیری از جمله در زمینه یادگیری اینترنتی و مجازی پرداخته است.

انتظار می‌رود که تبلیغات بیشتری در ارتباط با این کمپین تولید و پخش شوند.

این تبلیغات به صورت سراسری در آمریکا از طریق تلویزیون، دیجیتال و همچنین در قالب چاپی در زمان و مکان تعیین شده از سوی شرکتهای گوناگون رسانه‌ای ظاهر می‌شوند.

همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید: ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید