برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انفجار مین در درعا سوریه؛ دو کودک کشته شدند

منبع
مهر
بروزرسانی
انفجار مین در درعا سوریه؛ دو کودک کشته شدند

مهر/ انفجار يک مين به جا مانده از زمان اشغال مناطقي از استان «درعا» در جنوب سوريه، دو کودک را کشت و دو غيرنظامي ديگر را زخمي کرد.

انفجار مين به جا مانده از تروريست‌ها در شهر «شيخ مسکين» در شمال استان درعا کشته شدن دو کودک و زخمي شدن دو غيرنظامي ديگر را رقم زد.

بر اساس گزارش خبرگزاري رسمي سوريه(سانا) يک مين کاشته به جا مانده از گروه هاي تروريستي امروز در شهر شيخ مسکين در شمال درعا منفجر شد و شهادت دو کودک و زخمي شدن دو نفر ديگر را به همراه داشت.

در همين حال «بسام الحريري» مدير روابط روابط عمومي بيمارستان دولتي درعا ضمن تاييد اينکه دو غيرنظامي مجروح و اجساد دو کودک کشته به بيمارستان تحويل داده شده است، گفت که احتمالا تعداد زخمي‌ها که هنوز در محل انفجار هستند، بيش‌تر از اين باشد.

گروه‌هاي تروريستي از زمان حمله به سوريه در سال ۲۰۱۱ در همه مناطق تحت اشغال خود اقدام به کاشتن مواد منفجره و مين در  ساختمان‌هاي مسکوني، جاده‌ها، اماکن عمومي، وسايل نقليه و حتي اسباب بازي‌هاي کودکان کردند و با وجود شکست داعش و ديگر گروه‌هاي تروريستي در درعا و پاکسازي بسياري از  اين مناطق، هنوز مين‌هاي کشف نشده موجب کشته و زخمي شدن شهروندان و وارد آمدن خسارت به اموال عمومي و خصوصي مي‌شود.


همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره