برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصمیم مهم سعودی درباره نماز عید قربان در عربستان

منبع
مهر
بروزرسانی
تصمیم مهم سعودی درباره نماز عید قربان در عربستان

مهر/ وزير ارشاد و امور اسلامي عربستان اعلام کرد که نماز عيد قربان تنها در مساجدي که براساس پروتکل هاي بهداشتي آماده شده اند، برگزار خواهد شد.

به نقل از روسيااليوم، مقامات سعودي براي نخستين بار اعلام کردند که نماز عيد قربان در فضاهاي باز برگزار نخواهد شد و تنها در مساجدي که براساس پروتکل هاي بهداشتي آماده شده اند نماز عيد قربان برگزار خواهد شد.

عبداللطيف بن عبدالعزيز وزير ارشاد و امور اسلامي عربستان اعلام کرد که نماز عيد قربان تنها در مساجدي که براساس پروتکل هاي بهداشتي آماده شده اند برگزار خواهد شد تا جايکه اجازه برگزاري نماز در مصلي ها و اماکن باز نيست.

روسيااليوم گزارش داد: در عيد فطر قبلي هم  نماز چه در مساجد و چه در مصلي ها و فضاهاي باز به خاطر شيوع ويروس کرونا خوانده نشد.

اين در حالي است که امروز وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: طي ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۶۹۲ مورد جديد ابتلا به کرونا شناسايي شده است که با احتساب موارد جديد، شمار مبتلايان به کرونا در عربستان به ۲۳۷ هزار و ۸۰۳ نفر رسيد. همچنين طي ساعات گذشته ۷ هزار و ۷۱۸ نفر از چنگال کرونا نجات پيدا کرده اند.

مقامات بهداشتي سعودي از وخامت وضع جسماني ۲ هزار و ۲۳۰ کرونايي در اين کشور هم خبر دادند.

وزارت بهداشت عربستان از مرگ ۴۰ نفر ديگر بر اثر کرونا هم خبر داد تا شمار فوت شدگان ناشي از کرونا در اين کشور به ۲ هزار و ۲۸۳ نفر افزايش پيدا کند.


همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره