برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خشم مسلمانان هند از تخریب ۳ مسجد دیگر در شهر حیدر آباد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
خشم مسلمانان هند از تخریب ۳ مسجد دیگر در شهر حیدر آباد

تسنيم/ تخريب ۳ مسجد در شهر حيدر آباد هند با واکنش تند مسئولين احزاب اسلامي همراه شده است و آنها خواستار بازسازي کامل مسجد توسط دولت ايالتي هستند.

به نقل از ملت تايمز، «مولانا محمد ولي رحماني» دبيرکل حزب آل انديا مسلم پرسنل ضمن اعتراض شديد به تخريب 3 مسجد در شهر حيدر آباد آن را نشانه دشمني با مسلمانان هند دانست.

وي تصريح کرد: امکان ندارد اين مساجد بدون هماهنگي و دستور مستقيم شخص سروزير تخريب شده باشد و حال شخص سروزير بايد بازسازي اين مساجد را به عهده بگيرد.

رحماني گفت: دولت هندوي ايالت نبايد تصور کند مسجد مانند کارمندان دولت است که مي توان جاي آن را تغيير داد بلکه حقيقت اين است که زميني که به عنوان مسجد انتخاب مي شود تا هميشه مسجد خواهد ماند.

اين چهره سياسي برجسته مسلمان اضافه کرد: حزب حاکم هند بايد بداند که نمي تواند مساجد را تخريب کند و سپس با اختصاص يک زمين در مکاني دور افتاده رضايت مسلمانان را جلب کند.

وي افزود: متاسفانه سروزير ايالت تالانگانا حتي حاضر نيست به سران مسلمان منطقه وقت ملاقات داده و به مشکل آنها رسيدگي کند. او بايد بداند با برخورد خود بدبيني مسلمانان را افزايش مي دهد.

رحماني تاکيد کرد: اين مساله يعني تخريب مساجد تنها مشکلي نيست که به مسلمانان شهر حيدر آباد ارتباط پيدا کند بلکه مسلمانان تمام جهان در آن حق دخالت دارند.

گفتني است پيش از اين نيز دستگاه قضايي هند به تخريب مسجد 600 ساله بابري وجاهت قانوني داد و طي يک سال اخير دست دولت در اعمال فشار سنگين بر مسلمانان باز شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره