برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فرانسه تجهیزات و کادر پزشکی به لبنان اعزام کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فرانسه تجهیزات و کادر پزشکی به لبنان اعزام کرد

باشگاه خبرنگاران/ دولت فرانسه براي کمک به مردم آسيب‌ديده بيروت، تيمي متشکل از کادر درماني به همراه چندين تن تجهيزات پزشکي به لبنان اعزام کرد.
 
به نقل از خبرگزاري رويترز، در پي وقوع انفجار‌هاي هولناک در بيروت، رئيس جمهور فرانسه از اعزام کمک و تجهيزات پزشکي به لبنان خبر داد.

امانوئل مکرون در پيامي در حساب توئيتري خود آورد: تيمي از نيرو‌هاي دفاع شهري فرانسه به همراه چندين تن تجهيزات پزشکي و کادر پزشکي اورژانس براي پشتيباني از بيمارستان‌ها (در لبنان) در اولين فرصت به لبنان اعزام شد.

روز سه‌شنبه انفجار‌هايي ويرانگر بندر بيروت را به لرزه درآورد و تعدادي از ساختمان‌ها را در اين بخش از پايتخت لبنان با خاک يکسان کرد به طوري که موج انفجار در کيلومتر‌ها دورتر از محل انفجار شنيده شد. دستگاه امنيت عمومي لبنان اعلام کرد قرار است تحقيقاتي براي مشخص کردن «ماهيت دقيق حادثه» انجام بگيرد. سرلشکر «عباس ابراهيم»، رئيس دستگاه امنيتي لبنان، گفت تحقيقات اوليه حاکي از انفجار بيش از ۲۷۰۰ تن نيترات آمونيوم در انبار بندر بيروت است.

صليب سرخ لبنان اعلام کرد که تعداد قربانيان حادثه انفجار در بندر بيروت به بيش از ۱۰۰ نفر و تعداد مجروحان به بيش از ۴۰۰۰ نفر افزايش يافته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره