logo
جذاب ترین هابرگزیده
بین الملل

یک خانواده، یک اشتراک با تخفیف، بی محدودیت آموزش ببینید و کتاب بشنوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع
بازار
بروزرسانی
یک خانواده، یک اشتراک با تخفیف، بی محدودیت آموزش ببینید و کتاب بشنوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازار/تابستاني داغ در گذر است. اگر شاغليد که مي بينيد اوضاع چگونه است و اگر شاغل نيستيد که حتما کرونا خيلي محدودتان کرده. خب نتيجه؟

يکي از بهترين کارها براي اين روزها يادگيري مهارتها و شنيدن کتابهايي است که به ما کمک مي کنند تا خيلي زود موفقيتهاي بهتري کسب کنيم. اما با اين محدوديتهاي اقتصادي و مشکلات تردد، همه ترمز کرده اند. سوال اين است ما چگونه سرعت بگيريم؟؟

ما در استاد اپ با همکاري مراکز آموزشي و اساتيد برجسته سعي کرديم با استفاده از روش اشتراک کم هزينه، 800 دوره آموزشي و کتاب صوتي با کيفيت را در 29 دسته مختلف ارائه دهيم. اين محتواي آموزشي در زمينه هاي مديريت و کسب و کار، کامپيوتر، ورزش، موسيقي، زبان خارجي، کتاب هاي صوتي، روانشناسي و خانواده، ستاره شناسي، علوم پايه و رباتيک و .... مي باشند.

اکنون شما مي توانيد همراه با خانواده (به صورات غير همزمان) به سريعترين و کم هزينه ترين روش، کنترل اوضاع را به دست بگيريد. در تمام اين دوران سخت، تيم استاد اپ کار مي کنند تا شما به آموزش موثر و باکيفيت دسترسي داشته باشيد.

شما مي توانيد با نصب اپليکيشن و اشتراک ناچيز ماهانه به صورت نامحدود به تمامي 800 دوره آموزشي و کتابهاي صوتي دسترسي پيدا کنيد. البته بدون اشتراک هم بخشهاي زيادي شامل راديو صبحگاهي، پادکستهاي روزانه و وبينارهاي اختصاصي براي شما باز خواهند بود. ضمنا براي دوره هاي جديد هم هزينه بيشتري پرداخت نمي کنيد.

پيشنهاد ويژه: اگر تا پايان هفته استاد اپ خود را فعال کنيد، مي توانيد با کد تخفيف akr30، سي درصد تخفيف بر روي اشتراک خود دريافت کنيد.

نصب نسخه اندرويدي و مشاهده دروس، رايگان مي باشد، پس کليک کنيد

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره