برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

حسان دیاب رسماً استعفای کابینه را اعلام کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
حسان دیاب رسماً استعفای کابینه را اعلام کرد

مهر/ نخست وزير لبنان در سخناني اعلام کرد: امروز استعفاي کابينه را اعلام مي کنم و خداوند حامي لبنان باشد.

به گزارش الميادين، حسان دياب نخست وزير لبنان گفت: فاجعه اي که لبناني ها را هدف قرار داد در نتيجه فساد مزمن  در کشور و دولت بود. منظومه فساد بزرگتر از کشور است و خطرات ديگري کشور را با وجود طبقه حاکم بر کشور تهديد مي کند. فساد در همه بدنه کشور ريشه دوانيده است اما مشخص شد که فساد از کشور هم بزرگتر است و نمي توان از آن خلاصي يافت و يکي از نمونه هاي فساد در موضوع انفجار بندر بيروت نمايان شد و مشخص شد که حجم فاجعه بزرگتر از آن است که قابل توصيف باشد.
وي افزود: ما در برابر فاجعه بزرگي قرار داريم و انتظار مي رفت که آناني که حامي کشور هستند به احترام اندوه مردم همکاري کنند. برخي جز به پيروزي هاي سياسي نمي انديشند. آنان بايد از خود خجالت مي کشيدند زيرا فساد آنها فاجعه را رقم زد. آنها مشکل اصلي ملت لبنان هستند.
دياب گفت: آنان تلاش کردند که دولت را مسئول فروپاشي و بدهي ها قلمداد کنند. تمام دغدغه ما نجات کشور است و ما به خاطر آنها بسيار تحمل کرديم اما صداهاي ناهنجار قطع نشد. ميان ما و تغيير ديوار بسيار بزرگي قرار دارد که طبقه اي که بر کشور حاکم است آنرا حمايت مي کنند.
نخست وزير لبنان بيان کرد: وقايع را تحريف کردند و حقايق را ناديده گرفتند زيرا آنها مي دانند که موفقيت دولت يعني تغيير اين طبقه. طبقه سياسي سپرده هاي مردم را بر باد داد و کشور را زير بار بدهي برد.
وي گفت: امروز استعفاي کابينه را اعلام مي کنم و خداوند حامي لبنان باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره