برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

کشته شدن 5 داعشی در عملیات نیروهای ارتش و «الحشد» عراق

منبع
فارس
بروزرسانی
کشته شدن 5 داعشی در عملیات نیروهای ارتش و «الحشد» عراق

فارس/ فرماندهي عمليات مشترک ارتش و الحشد الشعبي عراق از کشته شدن شماري از عناصر باقي‌مانده داعش در عمليات نيروهاي عراقي خبر داد.

نيروهاي الحشد الشعبي در عمليات نظامي امروز شنبه موفق شدند شماري از عناصر تروريستي داعش را در جنوب شهر موصل (شمال عراق) از پاي درآوردند.
مرکز رسانه‌اي الحشد الشعبي عراق امروز اعلام کرد که لشکر ۳۰ اين سازمان با همکاري ارتش پنج تن از عناصر باقيمانده داعشي را در روستاي «زور کنعوص» واقع در جنوب مرکز استان نينوي کشته‌اند.
الحشد الشعبي درگيري‌ها بين نيروهاي خود و ارتش با عناصر تروريستي را «شديد» توصيف کرده است.
بر اساس بيانيه سازمان الحشد الشعبي، يک تن از نيروهاي اين سازمان در اين عمليات شهيد و سه تن ديگر زخمي شدند.

درگيري بين نيروهاي عراقي و عناصر گروه تروريستي داعش زماني آغاز شد که تروريست‌هايي که در بين نيزارهاي اطراف رود دجله مخفي شده‌ بودند به سمت نيروهاي الحشد و ارتش عراق آتش گشودند و با استفاده از غافلگير کردن آن‌ها، در دقايق اوليه، يک تن از آن‌‌ها را به شهادت رساندند.
استان نينوي به مرکزيت موصل سال ۲۰۱۴ در ابتداي يورش داعش به عراق در برابر هجمات اين گروه تروريستي به سرعت به دست تروريست‌ها افتاد و نيروهاي عراقي، توانستند سال ۲۰۱۷ آن را آزاد کنند.
به رغم اينکه داعش چند سالي مي‌شود مناطق سيطره خود را از دست داده، ولي عناصر باقيمانده آن هر از گاهي دست به عمليات تروريستي از قبيل حمله به نيروهاي عراقي انجام مي‌دهد.
«فؤاد حسين» وزير خارجه عراق امروز شنبه طي مصاحبه‌اي هشدار داد که گروه تروريستي داعش در حال تجديد قوا در عراق است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره