برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توافق اعراب و رژیم صهیونیستی برای جذب گردشگران به شهر قدس

منبع
ايسنا
بروزرسانی
توافق اعراب و رژیم صهیونیستی برای جذب گردشگران به شهر قدس

ايسنا/ منابع اسرائيلي از سفر اخير معاون رئيس شهرداري قدس به امارات براي بررسي جذب گردشگران اماراتي و مسلمانان به شهر قدس و مسجد الاقصي خبر دادند.

روزنامه "يسرائيل هيوم" نوشت، فلوس حسن ناحوم، معاون رئيس شهرداري قدس وابسته به رژيم صهيونيستي طي روزهاي اخير به امارات رفته تا درباره جذب گردشگري در شهر قدس از طريق ورود اماراتي‌ها و مسلمانان به اين شهر و مسجد الاقصي گفتگو کند. اين سفرها در راستاي عادي‌سازي روابط هستند.

ناحوم در گفتگو با يسرائيل هيوم احتمال داد سالانه حدود ۲۵۰ هزار مسلمان از کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس و ديگر شهرها وارد قدس شوند.

به گفته اين روزنامه، قرار است امروز يا فردا هيئتي اماراتي براي بررسي اين سفرها به اراضي اشغالي و قدس و مسجد الاقصي سفر کند.

اين هيئت با مسئولان اسرائيلي درباره گسترش روند گردشگري گفتگو خواهند کرد.

ناحوم گفت: مسئولان اماراتي بر تمايلشان براي سفر به قدس و مسجدالاقصي تأکيد کردند. همگان آرزوي آمدن و نماز خواندن در مسجد الاقصي را دارند. شهرداري قدس آماده استقبال از گردشگران مسلمان است. اين يک تحول عظيم است. 

به گفته اين روزنامه هيئت اماراتي که از دو روز پيش به مسجدالاقصي سفر کرده، يک هيئت اقتصادي از ابوظبي است درحالي که هيئتي که روز يکشنبه از مسجدالاقصي بازديد کرد، گروهي از گردشگران اماراتي بودند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره