برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

هم‌حزبی‌های ترامپ: به جای حمله به بقیه روی سیاست تمرکز کن!

منبع
فارس
بروزرسانی
هم‌حزبی‌های ترامپ: به جای حمله به بقیه روی سیاست تمرکز کن!

فارس/ هم‌حزبي‌هاي ترامپ در اظهاراتي انتقادي تأکيد کردند که اگر رئيس‌جمهور آمريکا در دو هفته باقيمانده تا انتخابات به جاي حمله به شخصيت ديگران روي مسائل سياسي متمرکز شود، عملکرد بهتري خواهد داشت.

لفاظي‌هاي انتخاباتي «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهور آمريکا عليه «جو بايدن» و دموکرات‌ها، صداي هم‌حزبي هاي جمهوري‌خواه وي را در آستانه انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) آمريکا درآورد.
بنا بر گزارش پايگاه خبري «هيل»، با توجه به اينکه اکثر نظرسنجي‌ها حاکي از عقب ماندن ترامپ در مقايسه با بايدن است، سناتورهاي جمهوري‌خواه از رئيس‌جمهور آمريکا درخواست کردند به جاي حمله به شخصيت ديگران، بر روي مسائل سياسي و برنامه‌هاي خود براي دور دوم رياست‌جمهوري متمرکز شود تا بتواند نظر آندسته از رأي‌دهندگان آمريکايي که هنوز تصميم نهايي خود را درباره نامزد مورد نظر انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا اتخاذ نکرده‌اند، جلب کنند.
درخواست هم‌حزبي‌هاي ترامپ در آستانه مناظره نهايي ترامپ و بايدن در روز جمعه (دوم آبان ماه) در حالي مطرح شده است که رئيس‌جمهور آمريکا در صدد است در اين مناظره به شدت «هانتر بايدن» پسر جو بايدن را هدف قرار دهد.
جمهوري‌خواهان و استراتژيست‌ها هشدار داده‌اند که برنامه ترامپ براي تخريب شخصيت هانتر بايدن، واکنش منفي به همراه خواهد داشت و نتيجه معکوس مي‌دهد.

«مايک برون» سناتور جمهوري‌خواه ايالت اينديانا تأکيد کرد که ترامپ مي‌بايست بيشتر بر روي برنامه خود و مسائلي همچون اقتصاد که در آن تبحر دارد، متمرکز شود.
يکي ديگر از سناتورهاي جمهوري‌خواه ايالت «داکوتاي جنوبي» به نام «جان تون» نيز تأکيد کرده است که ترامپ به جاي آنکه خود را وارد دعواهاي شخصيتي کند، مي تواند با تمرکز بر سياست، نظر رأي‌دهندگاني که هنوز تصميم قطعي نگرفته‌اند را جلب کند.
اين توصيه‌ها و هشدارهاي هم‌حزبي‌هاي ترامپ در شرايطي مطرح شده است که اکثر نظرسنجي‌ها حاکي از آن است که بايدن هم در سطح ملي و هم ايالات کليدي از ترامپ جلوتر قرار گرفته است.
طبق نظرسنجي مؤسسه «فايوترتي ايت (۵۳۸)»، بايدن با اختلاف ۱۰ درصد در سطح ملي پيشتاز است و همچنين در نظرسنجي «ريل کلير پالتيکس» (RealClearPolitics) در ايالات کليدي ميشيگان، پنسيلوانيا، آريزونا و فلوريدا که ترامپ در تمامي آنها در انتخابات ۲۰۱۶ پيروز شده بود، جلوتر قرار گرفته است.
طبق گزارش هيل، جمهوري‌خواهان نگرانند که شکست ترامپ موجب از بين بردن اکثريت جمهوري‌خواه سنا شوند زيرا در بسياري از نظرسنجي‌ها مربوط به کنگره، جمهوري‌خواهان از دموکرات‌ها عقب‌تر قرار گرفته‌اند.
طبق اين گزارش، مدتهاست که جمهوري‌خواهان هشدار داده‌اند که تبديل انتخابات به همه‌پرسي درباره ترامپ براي حزب جمهوري‌خواه فاجعه‌بار خواهد بود.
يکي از سناتورهاي جمهوري‌خواه به نام کورنين گفت: «متأسفم اما فکر مي‌کنم اگر رقابت‌ها در خصوص اين مسئله بود که چه سياستي براي کمک به اقتصاد بهتر است و اشتغال را احيا مي‌کند، قطعاً رئيس‌جمهور با اکثريت آراء برنده مي‌شد اما متأسفانه رقابت‌ها (در حال حاضر) بيشتر به رقابت شخصيت (ترامپ و بايدن) تبديل شده است».
مناظره نهايي ترامپ و بايدن در خصوص موضوعات «مقابله با کوويد-۱۹»، «خانواده‌هاي آمريکا»، «رقابت در آمريکا»، «تغييرات اقليمي»، «امنيت ملي» و «حاکميت» است.
اولين مناظره ترامپ و بايدن ماه گذشته ميلادي با يک جو پرهرج و مرج و آشفته برگزار شد که در آن ترامپ مدام حرفهاي بايدن را قطع مي‌کرد و نامزدها به يکديگر توهين مي‌کردند و ترامپ نيز چندين بار با مجري اين مناظره وارد مشاجره شد.
سناتور «روي بلانت» نيز تأکيد کرد که ترامپ بايد بيشتر بر روي اقداماتي که انجام داده و برنامه‌هايش براي آينده متمرکز شود.
در ماههاي اخير، ترامپ بيشتر رويه تخريب شخصيت بايدن و چهره‌هاي سياسي دموکرات و حتي کارکنان دولت خود را در پيش‌ گرفته به طوريکه چند روز پيش حتي به «آنتوني فائوچي» مدير مؤسسه ملي آلرژي و بيماري‌هاي عفوني فدرال نيز توهين کرد و او را «فاجعه» و «احمق» خواند.
طبق گزارش شبکه بي بي سي، بايدن بارها خانواده بايدن را به خلافکاري در اوکراين و چين در دوره معاونت رياست‌جمهوري «جو بايدن» متهم کرده است و آنطور که گزارش‌ها نشان مي‌دهد در مناظره بامداد جمعه به وقت تهران نيز در صدد است که اين مسئله را مجدداً مطرح کند و اين در حالي است که اين مسئله مي‌تواند نتيجه معکوس به همراه داشته باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر