برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

ائتلاف سعودی نیروهای خودی را در یمن هدف قرار داد

منبع
فارس
بروزرسانی
ائتلاف سعودی نیروهای خودی را در یمن هدف قرار داد

فارس/ منابع خبري گزارش دادند که جنگنده‌هاي ائتلاف سعودي در حمله به استان مأرب نيروهاي وابسته به خود را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار شبکه «الميادين» در صنعاء، در پي حمله هوايي ائتلاف سعودي به يک موضع نيروهاي «عبدربه منصور هادي» رئيس دولت مستعفي يمن (وابسته به عربستان سعودي) و حزب اصلاح (حزب اخوان المسليمن يمن) چندتن از نيروها کشته و چندين نفر ديگر مجروح شده‌اند.

وبگاه خبري «يمن نيوز» با گزارش اين خبر نوشت که همزمان با از سر گرفته شدن درگيري‌ها ميان نيروهاي صنعاء و نيروهاي دولت مستعفي يمن در جبهه مأرب، پايگاه‌هاي وابسته به نيروهاي منصور هادي در يک حمله هوايي در اين استان هدف قرار گرفته‌اند.

منابعي در قبايل يمن در اين ارتباط به اين وبگاه خبر دادند که ائتلاف سعودي-اماراتي چند تجمع وابسته به نيروهاي دولت منصور هادي را در ناحيه «الجوبه» هدف قرار داده است که در نتيجه اين اقدام، چندين نفر از اين نيروها قرباني شده‌اند.

وبگاه «الخبر اليمني» در گزارشي خبر داد که روز پنجشنبه در يک حمله موشکي به اردوگاه ائتلاف سعودي در منطقه تداوين در استان مأرب ده‌ها تن از نيروهاي دولت مستعفي از جمله چند عضو ارشد کشته‌ شده‌اند و در عين حال، برخي خبرها از کشته شدن چندين نيروي عربستان سعودي حکايت داشت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره