logo
برگزیده
بین الملل

اوباما: پوتین و اون دنبال پیروزی ترامپ هستند

منبع
مهر
بروزرسانی
اوباما: پوتین و اون دنبال پیروزی ترامپ هستند

مهر/ رئيس جمهور سابق آمريکا در حمايت از نامزد حزب دموکرات در انتخابات رياست جمهوري اين کشور، رهبران روسيه، چين و کره شمالي را به حمايت از «دونالد ترامپ» متهم کرد.

به گزارش يو اس اي تودي، «باراک اوباما» رئيس جمهور سابق آمريکا در اظهاراتي در حمايت از «جو بايدن» گفت: «ولاديمير پوتين» از روسيه، «شي جينپينگ» از چين و «کيم جونگ اون» از کره شمالي خواستار پيروزي دونالد ترامپ در انتخابات رياست جمهوري آمريکا هستند. ما اين موضوع را مي‌دانيم، زيرا شما (ترامپ) طي چهار سال گذشته هر آنچه را خواستند به آنها داديد. البته آنها مي‌خواهند شما برنده شويد! اين چيز خوبي نيست.
اوباما همچنين به اظهارات اخير ترامپ مبني بر تمرکز بيش از حد رسانه‌ها بر ويروس کرونا اشاره و اعلام کرد رئيس جمهور، نسبت به اين پوشش خبري حسادت مي‌ورزد.
رئيس جمهور سابق آمريکا ديروز سه شنبه در برنامه انتخاباتي جو بايدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ در شهر اورلاندو شرکت کرده بود.
اوباما که تا هفته گذشته از برنامه هاي انتخاباتي حضوري بايدن دور بود، روز شنبه در برنامه انتخاباتي در ميامي شمالي شرکت کرد و در جمع طرفداران بايدن سخنراني کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar