برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

حزب‌الله در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت

منبع
فارس
بروزرسانی
حزب‌الله در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت

فارس/ پايگاه خبري «لبنان-24» به نقل از منابع آگاه خبر داد که نيروهاي حزب الله در جنوب اين کشور، به وضعيت آماده‌باش درآمده‌اند.

پايگاه خبري «لبنان-۲۴» به نقل از منابع آگاه خبر داد که حزب الله «در سراسر خاک لبنان به ويژه در جنوب، ميزان آمادگي خود را افزايش داده است».
اين منابع تأکيد کردند، همزمان با رزمايشهاي نظامي رژيم صهيونيستي که روز پنجشنبه آتي به پايان خواهد رسيد، حزب الله در وضعيتي شبيه به آماده‌باش قرار دارد.
به گفته منابع مذکور، حزب الله شمار زيادي از نيروهاي خود را فراخوانده تا از هر گونه عمليات نظامي رژيم صهيونيستي که احتمال دارد «بنيامين نتانياهو» نخست وزير اين رژيم در اين مرحله حساس، انجام دهد، جلوگيري کند.
ارتش رژيم صيهونيستي از صبح روز يکشنبه چهارم آبان ماه جاري از آغاز مانور موسوم به «تير کشنده» در نزديکي مرز با لبنان و سوريه خبر داد.

هدف از اين رزمايش، تمرين و آموزش سناريوهاي مختلف در ميدان جنگ براي مقابله با هرگونه جنگ احتمالي با حزب الله لبنان اعلام شده است.
طبق بيانيه ارتش صهيونيستي، اين مانور در سطح ستاد مشترک ارتش رژيم صهيونيستي و در چارچوب تمرين‌هاي ساليانه و با حضور نيروي زميني، دريايي و هوايي، يگان‌هاي جنگ الکترونيک و نيروهاي عملياتي و ذخيره آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
ساکنين سرزمين‌ اشغالي نيز در روزهاي آتي شاهد پرواز بالگردها و جنگنده‌ها در تمامي مناطق خواهند بود  و نيروي دريايي رژيم صهيونيستي نيز در بنادر حيفا و اشدود فعال خواهند شد.
ارتش صهيونيستي سال گذشته نيز مانور مقابله با نيروهاي حزب‌الله را در يک پادگان آموزشي برگزار کرد که طي آن نيروهاي صهيونيستي با شبيه‌سازي يکي از روستاهاي شمال لبنان، درگيري با رزمندگان حزب‌الله را تمرين کردند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar