برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

سندرز: نیازمند رئیس‌جمهوری هستیم که مثل ترامپ نباشد!

منبع
فارس
بروزرسانی
سندرز: نیازمند رئیس‌جمهوری هستیم که مثل ترامپ نباشد!

فارس/ سناتور ايالت ورمونت آمريکا روز شنبه در پيامي در توئيتر نوشت که در بحبوحه شيوع کرونا اين کشور نيازمند رئيس‌جمهوري است که بر خلاف ترامپ به علم گوش فرا مي‌دهد.

«برني سندرز» سناتور ايالت ورمونت در پيامي در توئيتر بر ضرورت انتخاب «جو بايدن» نامزد دموکرات در انتخابات روز سه‌شنبه تاکيد کرد.
وي در اين پيام توئيتري نوشت: «ما بايد جو بايدن را انتخاب کنيم چون ما نيازمند رئيس جمهوري هستيم که بر خلاف ترامپ، در راستاي مقابله با اين همه‌گيري به علم گوش مي‌دهد.»
شمار مبتلايان به ويروس کرونا در آمريکا هر روز رکورد جديدي را مي‌زند و بي توجهي ترامپ به هشدار کارشناسان مبني بر عدم برگزاري تجمع‌هاي انتخاباتي باعث افزايش تعداد مبتلايان در شهرهاي برگزاري اين تجمع‌ها شده است.
افزايش بي‌سابقه موارد ابتلا به ويروس کرونا در ايالات متحده آمريکا، ظرفيت بيمارستان‌هاي اين کشور را به مرز انفجار رسانده است و تنها در روز گذشته (جمعه) و چهار روز مانده تا برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا، آمار روزانه ابتلا به «کوويد-۱۹» در آمريکا رکورد جديد بيش از ۱۰۰ هزار مورد را ثبت کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاري رويترز، طبق آمار و ارقامي که کارشناسان بهداشت و درمان ايالات متحده ارائه کردند، روز گذشته (جمعه)، شمار کلي مبتلايان به ويروس کرونا در ايالات متحده از مرز ۹ ميليون نفر عبور کرد که اين آمار در حقيقت معادل سه درصد از مجموع جمعيت اين کشور را تشکيل مي‌دهد و شمار کلي قربانيان اين ويروس ناشناخته در آمريکا نيز به حدود ۲۲۹ هزار نفر رسيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar