logo

برنامه کاخ سفید برای برپایی میهمانی در اوج شیوع گسترده کرونا

منبع
تسنيم
بروزرسانی
برنامه کاخ سفید برای برپایی میهمانی در اوج شیوع گسترده کرونا

تسنيم/ کاخ سفيد قصد دارد علي رغم شيوع گسترده ويروس کرونا و هشدارهاي مقام‌ها و کارشناسان بهداشتي، ميهماني‌هايي را در فضاي سرپوشيده در تعطيلات هفته‌هاي آينده برگزار کند.

به نقل از رويترز، در حالي که کارشناسان و مقام هاي بهداشتي نسبت به گسترش ويروس کرونا هشدار داده و از مردم آمريکا خواسته‌اند تا در تعطيلات هفته هاي آينده از هرگونه گردهمايي و دورهمي خودداري کنند، کاخ سفيد قصد دارد چندين ميهماني را در مکان هاي سرپوشيده برگزار کند.

بر اساس اين گزارش، مقام هاي آمريکايي نسبت به تجمعات و گردهمايي هاي شلوغ و گسترده در تعطيلات عيدشکرگزاري در روز پنجشنبه هشدار داده‌اند و از مردم خواسته‌اند تا در خانه هاي خود بمانند ولي آمارهاي رسمي نشان مي دهد تاکنون بيش از 3 ميليون نفر از طريق فرودگاه ها به سفر رفته‌اند و ميليون ها نفر ديگر نيز سفرهاي زميني را برنامه ريزي کرده‌اند.

گرچه کاخ سفيد اعلام کرده است که دونالد ترامپ و همسرش تعطيلات هفته جاري را در واشنگتن سپري خواهند کرد و برنامه‌اي براي سفر به فلوريدا در تعطيلات عيد شکرگزاري ندارند، ولي ملانيا ترامپ قصد دارد 30 نوامبر يعني 6 روز ديگر يک ميهماني بزرگ را در کاخ سفيد برگزار کند.

کاخ سفيد طي ماه هاي اخير چندين برنامه عمومي ديگر را برگزار کرده که موجب شيوع گسترده ويروس کرونا در بين شرکت کنندگان شده است.

استفاني گريشام سخنگوي ملانيا ترامپ در اين باره گفت کاخ سفيد ايمن ترين فضاي ممکن را براي جشن هاي کريسمس و ساير مراسم ها طي هفته هاي آينده ايجاد خواهد کرد و ميهمانان کمتري را به اين جشن ها دعوت مي کند که بايد از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعي را رعايت کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar