logo
برگزیده
بین الملل

دادگاه عالی نوادا پیروزی بایدن در این ایالت را تأیید کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دادگاه عالی نوادا پیروزی بایدن در این ایالت را تأیید کرد

تسنيم/ دادگاه عالي ايالت نوادا با رد شکايات تيم حقوقي ترامپ، پيروزي جو بايدن در انتخابات رياست جمهوري آمريکا در اين ايالت را رسماً تأييد کرد.

به گزارش آسوشيتد پرس، دادگاه عالي ايالت نوادا نتايج شمارش آراي انتخابات رياست جمهوري آمريکا در اين ايالت را رسماً تأييد کرد.
بر اساس نامه‌اي که دادگاه عالي ايالت نوادا به «استيو سيسولاک» فرماندار اين ايالت ارسال کرده، هر 7 قاضي دادگاه عالي نوادا نتيجه به اتفاق رأي به تأييد نتيجه انتخابات رياست جمهوري آمريکا در اين ايالت داده‌اند.
جديدترين خبرها و تحليل‌هاي ايران و جهان را در کانال تلگرامي تسنيم بخوانيد. (کليک کنيد)
جديدترين خبرها و تحليل‌هاي ايران و جهان را در کانال اينستاگرامي تسنيم بخوانيد. (کليک کنيد)
نتايج اوليه شمارش آراي انتخابات رياست جمهوري آمريکا در ايالت نوادا که پس از کشمکش‌هاي حقوقي به دادگاه عالي اين ايالت ارجاع داده شد، نشان مي‌دهد که جو بايدن با حدود 33500 رأي اختلاف نسبت به دونالد ترامپ، پيروز انتخابات در اين ايالت شده و 6 رأي الکترال ايالت نوادا را به خود اختصاص داده است.
اعضاي تيم حقوقي دونالد ترامپ با اعلام اينکه تعداد قابل‌توجهي از افراد رأي‌دهنده در ايالت نوادا جزو ثبت‌نام شدگان اين ايالت نبوده‌اند و تعدادي از آراي پستي نيز مربوط به افراد «مُرده» است، با تنظيم شکوائيه‌اي خواستار رسيدگي به اين تخلفات شده بودند،‌ اما در نهايت موفق به بازگرداندن نتيجه انتخابات در نوادا نشدند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره