برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

پرتاب دل و روده خوک در صحن پارلمان تایوان!

منبع
عصر ايران
بروزرسانی
پرتاب دل و روده خوک در صحن پارلمان تایوان!

عصر ايران/  چند روز پيش مخالفان در اعتراضاتي با هوا کردن يک خوک بادي غول پيکر مخالفت خود را با واردات گوشت خوک آمريکايي نشان دادند. 

نمايندگان مخالف در پارلمان تايوان با پرت کردن دل و روده‌ خوک در صحن پارلمان، اعتراض خود را به آسان تر شدن واردات گوشت خوک نشان دادند.

آن‌ها مي گويند که تصميم اخير دولت مبني بر اجازه واردات گوشت خوک آمريکايي تهديدي براي سلامتي انسان است. به گفته آن‌ها گوشت وارداتي حاوي راکتوپامين نوعي ماده افزودني به خوراک دامهاست که استفاده از آن در تايوان، چين و اتحاديه اروپا ممنوع است.
بي بي سي در اين باره نوشت: حزب حاکم اين اتهام را رد کرده و خواستار انجام بحث‌ منطقي در اين باره شده است.

نمايندگان حزب اصلي مخالف (کومينتانگ) در اين کشور، سطل‌هاي حاوي روده خوک را به سمت سو تسنگ-چانگ پرتاب کردند تا او را از طرح سوال در پارلمان بازدارند.
خبرگزاري رويترز گزارش کرده که حزب حاکم پيشرو دموکراتيک اين اعتراض "منزجرکننده" را محکوم کرده و آن را هدر دادن غذا خواند که منجر به پخش بوي نامناسب در پارلمان شده است.
بروز چنين جنجال‌هايي در پارلمان تايوان امري غيرمعمول نيست.
واشنگتن در ماه اوت سال جاري از تصميم رئيس جمهور تايوان (تساي اينگ-ون) در مورد آسان‌تر شدن واردات گوشت خوک از آمريکا از اول ژانويه سال آينده ميلادي استقبال کرد.
اما اين اقدام باعث افزايش مخالفت‌ها شده است، بويژه پس از رسوايي‌هاي اخير در مورد ايمني مواد غذايي که نگراني‌هايي را در ميان مردم ايجاد کرده است.
چند روز پيش مخالفان در اعتراضاتي با هوا کردن يک خوک بادي غول پيکر مخالفت خود را با واردات گوشت خوک آمريکايي نشان دادند.
تايوان به خاطر درگيري‌هاي گاه و بيگاهي که در پارلمان اين کشور اتفاق مي‌افتد معروف است.
در يک درگيري شديد در ژوئيه ۲۰۱۷، نمايندگان هنگام بحث در مورد لايحه هزينه زيرساخت‌ها، صندلي‌ها را به سمت يکديگر پرت کردند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره