برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گزارش فاکس نیوز از افزایش روند جرایم در آمریکا

منبع
ميزان
بروزرسانی
گزارش فاکس نیوز از افزایش روند جرایم در آمریکا

ميزان/ نظرسنجي اخير گالوپ نشان مي‎دهد که برداشت آمريکايي‌ها از جرم نسبت به سال گذشته در بالاترين سطح از سال ۱۹۹۳ است، در حالي که آمار واقعي جرايم نيمه اول سال ۲۰۲۰ پيام متفاوتي را ارائه مي‌دهد.

به گزارش فاکس نيوز، اين نظرسنجي نشان داد که حدود ۷۸ درصد آمريکايي‌ها معتقدند که جرم و جنايت نسبت به سال گذشته افزايش يافته است؛ کمتر از ۴۰ درصد معتقدند جرم در منطقه آنها افزايش يافته است.
اين اختلاف درمورد برداشت از سطح ملي در برابر جرايم محلي با يافته‌هاي نظرسنجي گالوپ در طول سال‌ها مطابقت داشته است.
اين نظرسنجي نشان داد که اين تصورات با حوادث يک سال پر فراز و نشيب، يعني بيماري همه گير ويروس کرونا و ناآرامي‌هاي اجتماعي در سراسر آمريکا، ناشي از مرگ جورج فلويد در مينياپوليس در ۲۵ مي، در هم آميخته است.
با توجه به اينکه ناآرامي‌هاي سراسري آمريکا در آن ماه تازه شکل گرفته بود و تا تابستان ادامه داشت، آمار قطعي از ماه ژوئن به بعد نامشخص است.

در سال‌هاي اخير، گالوپ دريافت که افرادي که با حزب سياسي مخالف حزب کنترل کننده کاخ سفيد همذات پنداري مي‌کنند، احتمالا افزايش جرم را درک مي‌کنند اما امسال اين تصور در ميان جمهوريخواهان و استقلال طلبان راست گرا هم وجود دارد که جرم و جنايت نسبت به سال گذشته افزايش يافته است.
اين يافته‌ها همچنين نشان داد که جمهوريخواهان احتمالا ناآرامي‌هاي اجتماعي را مقصر افزايش جرم و جنايت مي‌دانند، در حالي که دموکرات‌ها به احتمال زياد تأثيرات اجتماعي همه گيري ويروس کرونا را برجسته مي‌کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر