برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توئیتر حساب کاربری حامیان پادشاهی تایلند را تعلیق کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
توئیتر حساب کاربری حامیان پادشاهی تایلند را تعلیق کرد

ايسنا/ توئيتر حساب کاربري وفاداران به پادشاه و سلطنت تايلند را تعليق کرده است.

خبرگزاري رويترز ده‌ها هزار توئيت را يافته که يکي از کارشناسان درباره آن گفته، به نظر مي‌رسد از سوي وفاداران به پادشاهي تايلند براي برگزاري يک راهيپمايي در پاسخ به جنبش اعتراضي چندين ماهه اپوزيسيون اين کشور باشد.

معترضان و حاميان پادشاهي تايلند بر اهميت رسانه‌هاي اجتماعي در برگزاري اجتماعات خود تاکيد کرده‌اند که به بزرگترين چالش در طول چند دهه گذشته براي سلطنت اين کشور و دولت پرايوت چان اوچا، نخست وزير تايلند بدل شده است.

حساب کاربري jitarsa_school@ پيش از آنکه تعليق شود، بيش از ۴۸ هزار فالوئر داشت که همگي آنها حاميان و وفاداران به پادشاهي تايلند هستند.

يکي از نمايندگان توئيتر نوشت: حساب مربوط به اين کاربر در پي نقض قوانين مربوط به هرزنامه‌ها و پلتفورم دستکاري و ايجاد اختلال در توئيتر تعليق شده است. اين اقدام در راستاي سياست‌گذاري‌هاي کمپاني صورت گرفته است.

در پروفايل اين حساب کاربري توئيتري آمده که مردم را براي برنامه داوطلبان سلطنتي و پادشاهي تايلند آموزش مي‌داده است که توسط دفتر پادشاهي تايلند اداره مي‌شود.

در هفته‌هاي اخير، هشتگ‌هاي وفاداري به پادشاه تايلند در توئيتر افزايش يافت و ترند شده است.

اين در حاليست که حاميان پادشاهي، معترضان را به فعاليت‌هاي غيراصولي در توئيتر و راه انداختن کارزارهاي هماهنگ پيرامون هشتگ‌هاي وفاداري به پادشاهي متهم کرده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره