برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

هشدار مقام پزشکی انگلیس: کرونا برای همیشه ماندگار خواهد بود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
هشدار مقام پزشکی انگلیس: کرونا برای همیشه ماندگار خواهد بود

باشگاه خبرنگاران/ يک مقام پزشکي انگليس اعلام کرد با وجود پيشرفت‌ها در زمينه واکسن، کرونا براي هميشه ماندگار خواهد ماند.

به نقل از اسکاي نيوز، يک مقام پزشکي انگليسي اعلام کرد با وجود پيشرفت‌هايي که در زمينه ساخت واکسن حاصل شده، کرونا براي هميشه ماندگار خواهد بود.

پروفسور «جاناتان وان تام» (Jonathan Van-Tam) در سخناني گفت انتظار دارد کرونا ويروس با ما براي هميشه باقي بماند. او گفت: اين مسأله مي‌تواند به مانند بيماري فصلي به مانند برخوردي باشد که ما با آنفلوانزا داريم.

او در کنفرانسي مطبوعاتي گفت: من فکر نمي‌کنم ما قدص داريم تا ويروس کرونا را براي هميشه ريشه کن کنيم. من فکر مي‌کنم اين براي هميشه با بشر باقي خواهد ماند.

او همچنين از مردم انگليس خواست تا براي تحقق زندگي طبيعي از واکسن کرونا استفاده کنند.

اين مقام پزشکي انگليس گفت: آيا من فکر مي‌کنم که لحظه‌اي بزرگ فرا خواهد آمد که ما جشني بزرگ داشته باشيم و ماسک‌ها و مواد ضد عفوني کننده دست را دور انداخته و بگوييم «تمام شد، ديگر گذشت» به مانند پايان يک جنگ؟ نه من چنين فکري نمي‌کنم.

وي در ادامه افزود: من فکر مي‌کنم اين نوع از عادات که ما فرا گرفته ايم، ممکن است تا سال‌ها ادامه يابد و شايد هم در صورتي که آن‌ها (مردم) آن‌ها را انجام دهند، چيز خوبي باشد.

گفتني است سخنان اين مقام دولت انگليس روز چهارشنبه استفاده از واکسن ضد کروناي شرکت‌هاي «فايزر» و «بايون تک» را تأييد کرد.

تا کنون دست کم بيش از ۶۴ ميليون و ۹۰۴ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از اين تعداد، دست کم بيش از يک و نيم ميليون نفر جان خود را از دست داده اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره