logo

کارت دعوت بایدن برای مرد جنجالی آمریکا

منبع
فارس
بروزرسانی
کارت دعوت بایدن برای مرد جنجالی آمریکا

فارس/ رئيس احتمالي دولت بعدي آمريکا گفت از رئيس مدير موسسه آلرژي و بيماري‌هاي عفوني اين کشور خواسته در سمت خود باقي بماند و واکسن کرونا را طبق توصيه او دريافت خواهد کرد.

 
به نوشته خبرگزاري «رويترز»، بايدن در مصاحبه‌اي گفت، فائوچي که در حال حاضر رئيس موسسه ملي آلرژي و بيماري‌هاي عفوني آمريکا است، با او و تيم کروناي دولتش صحبت کرده است.

بايدن دراين‌باره گفت:‌ «از وي درخواست کردم در همين مقام که در دولت‌هاي چند رئيس جمهور عهده دار بوده باقي بماند و از او دعوت کردم مشاور ارشد پزشکي من و عضوي از تيم کوويد باشد».


نامزد حزب دموکرات در انتخابات رياست جمهوري امسال آمريکا افزود: «هر زمان که فائوچي بگويد واکسن کوويد-۱۹ ايمن است، آن را دريافت مي‌کنم و از تزريق آن در معرض عموم خوشحال خواهم شد».

دولت بريتانيا روز چهارشنبه اولين کشوري بود که استفاده از واکسن شرکت «فايرز» براي پيشگيري از ابتلا به ويروس کرونا را تأييد کرد. فائوچي در مصاحبه‌اي در اين باره گفت، لندن در تأييد اين واکسن «با احتياط» کافي عمل نکرده و دست به اقدام عجولانه زده است.

با اين حال فائوچي روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه «بي‌بي‌سي»، در توضيح اظهاراتش گفت: «رويه‌اي که در اين خصوص [در آمريکا] داريم بيش از بريتانيا زمان مي‌برد و اين واقعيت است. اما بدين معنا نيست که سهل‌انگاري صورت گرفته باشد».

فائوچي افزود: «به آنچه بريتانيا از لحاظ علمي و از نقطه نظر مقررات انجام مي‌دهد، اطمينان زيادي دارم».

در حال حاضر بريتانيا رکورد دار بيشترين تلفات ويروس کرونا در اروپا بوده و آمريکا نيز بيشترين شمار قربانيان اين بيماري در جهان را ثبت کرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره