نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

هیتلر، هیولایی که عاشق‌پیشه بود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
هیتلر، هیولایی که عاشق‌پیشه بود

آخرین خبر/ فیلم‌های عاشقانه هیلتر در مستندی جالب گردآوردی شده است. نام هیتلر با جنگ و کشتار قرین شده است. مردی که طی جنگ جهانی دوم، عملاً کابوس تمام مردم دنیا بود. جنگی که او به عنوان پیشوای آلمان جرقه‌اش را زد و توسعه داد باعث مرگ حدود 80 میلیون نفر در گوشه و کنار دنیا شد که پیش‌بینی می‌شود حدود 45 میلیون نفر آن غیرنظامیانی از متفقین بودند. اما با این‌ همه او به نقاشی علاقه داشت، اهل طبیعت‌گردی بود و از همه تلخ‌تر این‌که در اوج جنگ جهانی از ویلایی شیک در عمق کوهستان زیبای آلپ، در کنار معشوقه‌اش «اِوا براون» فرمان‌هایی برای ادامه جنگ و کشتار را صادر می‌کرد.

اوا براون که 15 سال از هیتلر کوچک‌تر بود عاشق عکاسی و فیلم‌برداری بود. هیتلر هم او را در یک آتلیه دیده بود و دلباخته‌اش شده بود. درست زمانی‌که سربازان آلمانی در روسیه درگیر سرما بودند، یا وقتی که هواپیماهای آلمانی شهرهای کشورهای مختلف را بمباران می‌کردند و کودکان زیادی به کام مرگ فرو می‌رفتند، هیتلر در کنار معشوقه‌اش روزگاری شیرین و دور از هیاهو سپری می‌کرد. اوا براون هم از لحظات فیلمبرداری می‌کرد. حالا تمام آن فیلم‌ها که توسط معشوقه هیتلر یا بقیه اعضای حاضر در آن ویلا به‌خصوص خواهر اوا گرفته شده‌اند با فناوری خاصی بازسازی شده و طی مستندی جالب به‌نام «فیلم‌های خانگی هیتلر» منتشر شده‌اند. مستندی که نشان می‌دهد این هیولا که ذهنش عملاً یک ماشین کشتار بود چه روحیات عجیب و متناقضی داشته است. (تماشای مستند «فیلم‌های خانگی هیتلر»)

خودکشی اسرار آمیز هیتلر و عشقش

بد نیست بدانید در روزهای پایانی جنگ‌جهانی دوم که پارتیزان‌ها به برلین نزدیک بودند و شکست آلمان قطعی شده‌بود هیتلر که تا سال‌ها عشقش به اوا براون را از مردم آلمان مخفی کرده بود رسما با معشوقه‌اش ازدواج کرد؛ ازدواجی که فقط 40 ساعت دوام آورد و قبل از ورود پارتیزان‌ها به برلین، هر دو در دفتر کار هیتلر خودکشی کردند. هرچند نظریه‌های زیادی درباره این خودکشی وجود دارد و خیلی‌ها معتقدند هیتلر بعد از خودکشی ساختگی، با کمک افرادش به صورت ناشناس، سال‌ها در منطقه دورافتاده‌ای در آرژانتین زندگی کرده است. این مستند که با فناوری خاصی بازسازی شده در حقیقت همان فیلم‌هایی است که اوا براون در ویلای کوهستانی از تفریحات خودش و هیتلر گرفته است و کارشناسان به ارزیابی آن پرداخته‌اند.

>>> تماشای مستند «فیلم‌های خانگی هیتلر»

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:





 
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره