برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرمقاله ایران/ ستایش ایران از سیلی فرزندان دلاور خود به اسرائیل

منبع
ايران
بروزرسانی
سرمقاله ایران/ ستایش ایران از سیلی فرزندان دلاور خود به اسرائیل

ایران/ « ستایش ایران از سیلی فرزندان دلاور خود به اسرائیل » عنوان یادداشت روزنامه ایران به قلم جبارآذین است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

پاسخ مشروع، منطقی وعادلانه فرزندان قهرمان ایران به تجاوزات و جنایات و ددمنشی‌های رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و حامیانش و امریکای خونخوار در قالب یک حمله موشکی و پهپادی تنبیهی، با استقبال و تحسین مردم مظلوم غزه و فلسطین، عدالت‌خواهان و آزادگان جهان و مردم قهرمان و شهیدپرور ایران زمین روبه‌رو شد.
این اقدام بحق تاریخی که اوضاع منطقه را به نفع ایران تغییر داده و توانمندی آن را نشان می‌دهد و با خویشتنداری ایران و استفاده متناسب ابزار نظامی در برابرهجمه دشمنان و کشتار شهدای سلحشور کنسولگری ایران در دمشق انجام گرفت، اسرائیل را به لرزه درآورد و تیتر یک رسانه‌های ایران و جهان شد و پوشالی بودن اسرائیل را به دنیا نمایاند و تظاهرات حمایتی فراوان مردمی را در کشورهای جهان و شادی و جشن غزه‌ای‌ها، فلسطینی‌ها، لبنانی‌ها، مصری‌ها، یمنی‌ها، عراقی‌ها و سوری‌ها و... را به دنبال داشت.
با این همه، رژیم تبهکار، سیاه و شیطانی صهیونیستی و اربابانش که از نخستین سیلی محکم، قاطع و سنگین ایران، مست و مدهوش هستند، تحقیر شده و زبونانه دور خود می‌چرخند و در رسانه‌های مزدور عربده تلافی کردن سر می‌دهند و ناتوانی خود را بیش از گذشته به نمایش می‌گذارند. ابعاد و تأثیر حمله مدافعان ایران، چنان گسترده است که افزون بر مظلومان و ستمدیدگان غزه و فلسطین، شخصیت‌های سیاسی، علمی و دینی جهان، در صدور بیانیه‌هایی ضمن محکوم کردن ستمگری‌ها، تجاوزات و جنگ افروزی‌های اسرائیل و امریکا، اقدام نظامی ایران ضد رژیم صهیونیستی را معقول، طبیعی و جواب لازم به جنایات اسرائیل برشمرده و از آن حمایت کرده‌اند. در ایران اسلامی هم قشرهای گوناگون از مجازات مشروع ایران و گوشمالی اسرائیل پشتیبانی کرده و از پاسخ مناسب سربازان جان برکف کشور ستایش کرده‌اند. حمایت و تشویق و قدردانی از حرکت نظامی قهرمانان وطن، اهالی هنر و قلم و رسانه‌ها را نیز به ابراز واکنش‌های شورانگیز و تشویق‌گرانه، ترغیب کرده و عده بسیاری از هنرمندان، نویسندگان، استادان دانشگاه‌ها، مدیران و مسئولان همدوش مردم در حمایت از پاسخ کوبنده و تاریخی ایران، اظهار خرسندی و پشتیبانی کرده و در رسانه‌های مکتوب و مجازی، مطالب فراوانی در این ارتباط نوشته‌اند. این نوع قدردانی‌ها، تحسین‌ها و سپاس‌ها به هنرمندان، نویسندگان و صاحب‌نظران ایرانی و کشورهای عربی و اسلامی و آزاده محدود نمانده وهزاران نفر از هنرآفرینان و قلم به دستان و چهره‌های هنری و ورزشی در اروپا، امریکا و آسیا هم به صفوف حامیان پاسخ ایران پیوسته و زمینگیر و حیران شدن، ناتوانی و شکست اسرائیل و پیروزی غزه و مقاومت را شعار خود ساخته‌اند. مدیران و هنرمندان متعهد کشور در تأیید و تحسین اقدام بزرگ مدافعان ایران اسلامی و مردم غزه، سخنانی ابراز داشته و مطالبی عنوان کرده‌اند که نمایشگر حضور همیشگی آنها در کنار ملت و ارج‌گذاری بر زحمات و پهلوانی سربازان و سرداران ایران در دفاع از کشور و ایرانیان و مظلومان جهان و مردم بی‌پناه غزه و فلسطین است. ایران با پاسخ مشروع، شرافتمندانه، دلاورانه و عادلانه خود به دنیا نشان داد که همچنان سربلند و پرافتخار در دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای خود و جهان بشریت، با قدرت ایستاده است. هنرمندان و رسانه‌های کشور نیز توانا، استوار و قدرتمند، با موشک‌های فرهنگی برابر هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی مسموم صهیونیست‌ها و امریکا صف‌آرایی کرده و نمایشگر و بیانگر تصویر رشادت‌ها و ایثارگری‌های قهرمانان ظلم ستیز ایران، جهان ومقاومت هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar