برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
تحلیل ها

انتقاد از "خود «بهشتی» پنداری" نماینده جنجالی

منبع
الف
بروزرسانی
انتقاد از "خود «بهشتی» پنداری" نماینده جنجالی

الف/ متن پيش رو در الف منتشر شده و انتشار آن در اخرين خبر به معناي تاييد تمام يا بخشي از آن نيست

موضوع برخورد فيزيکي با مامور راهنمايي و رانندگي که مانع از ورود بدون مجوز خودروي نماينده مجلس به خط ويژه خطوط اتوبوس راني تندرو شده بود ابعاد جديد يافته است. 

 «عنابستاني» نماينده اي که به گفته مامور راهنمايي و رانندگي و شاهدان عيني به صورت اين مامور سيلي زده اين برخورد فيزيکي با وي را تکذيب کرد در حالي که ظهر ديروز صحت آن به نقل از رئيس پليس راهور تهران در اين باره، تاييد شد.

سردار محمدحسين حميدي، رئيس پليس راهور تهران درباره اخبار و فيلم منتشرشده مبني بر سيلي زدن يک نماينده مجلس شوراي اسلامي به صورت سرباز راهور در خط ويژه گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نبايد به خودرويي که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ويژه مي‌داد.

وي افزود: مستنداتي مبني بر برخورد فيزيکي نماينده مجلس با سرباز پليس راهور داريم که کاملاً کفايت مي‌کند و بايد ببينيم مرجع قضايي در اين رابطه چه تصميم‌گيري خواهد کرد.


رئيس پليس راهور تهران ادامه داد: مستندات خود را نيز در اين رابطه به مرجع قضايي ارسال کرده‌ايم.

اما ماجرا به همين جا ختم نشد و اين نماينده در توييتي که امروز رسانه ها آن را انعکاس دادند  با مقايسه مظلوميت خود با مظلوميت شهيد بهشتي وظيفه خدا را در دفاع از کساني  که ايمان آورده اند يادآوري کرد!

 



اينکه آيا اين نماينده به صورت مامور راهنمايي و رانندگي سيلي زده است يا خير چيزي نيست که نتوان به حقيقت آن دست يافت. اما حتي اگر تاييد پليس راهور تهران را در اين زمينه ناديده بگيريم بايد به اين نماينده عزيز و ديگراني که داراي چنين روحيه اي هستند گفت به جاي اين قياس هاي مع الفارق قدري به کاري که کرده اند بيشتر فکر کنند و کمتر در پي استفاده از آيات و روايت و ارزش هاي ديني در جاي نامربوط خود باشند.

آنچه در اين ميان مهم است اولا ورود بدون مجوز به خط ويژه است که از سوي يک نماينده قانون گذار پذيرفته نيست و ثانيا مقايسه ناروايي است که در هر موقعيت و مقامي از سوي کساني مانند ايشان با موقعيت و مقام بزرگان انقلاب صورت مي‌گيرد. بزرگاني که به اخلاق حسنه و فضايل بزرگي آراسته بودند و قدرت و سياست در شخصيت و رفتارشان اثر تعيين کننده اي نداشت. چيزي که با کمال تاسف در ميان مسوولان کنوني کمتر ديده مي شود. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar