برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

راهنمای خرید فلاش تانک سرویس بهداشتی

منبع
بازار
بروزرسانی
راهنمای خرید فلاش تانک سرویس بهداشتی

بازار/  در این مقاله به معرفی انواع فلاش تانک می پردازیم و نکات مهم در مورد خرید این محصول را به شما یادآوری می کنیم.

فلاش تانک عضو جدانشدنی سرویس های بهداشتی است و کاربردی بسیار خوب برای نظافت بیشتر سرویس ها دارد. این وسیله در دو نوع فلاش تانک توکار و روکار وجود دارد و می تواند کمبود فشار آب ساختمان را به خوبی جبران کند. در واقع زمانی که فشار آب کم است، می تواند عملیات تخلیه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. از آن جایی که این وسیله برای سرویس های بهداشتی در هر خانه ای بسیار کاربردی و مهم است، باید در خرید آن دقت زیادی کرد. در ادامه راهنمایی ای در مور خرید فلاش تانک سرویس بهداشتی ارائه می دهیم. با مطالعه این راهنما می توانید خرید بهتری را تجربه کنید.

 

انواع فلاش تانک
قبل از خرید فلاش تانکبهتر است با انواع این محصول آشنا شوید. اگر سری به بازار یا فروشگاه های اینترنتی زده باشید، حتما تنوع بالای آن را مشاهده کرده و در انتخاب آن سردرگم شده اید. احتمالا برایتان سوال هم پیش آمده که تفاوت این مدل ها با یک دیگر در چه چیزی است؟ یا مهم ترین ویژگی هر یک از این فلاش تانک ها در چیست؟ یکی از مهم ترین نکات در انتخاب این محصول این است که بتواند آب کافی را تامین کند و آن را درست تخلیه کند و به شستشوی موثر توالت بپردازد.

فلاش تانک ساده
یکی از قدیمی ترین فلاش تانک‌های موجود در بازار همین نوع ساده است. در این مدل ها آب از طریق یک طناب یا دکمه تخلیه می شود و توالت تمیز می شود. در ساختار این محصول شما شاهد یک مخزن آب، لوله انتقال آب و دکمه یا طناب هستید. سر و صدایی که در این سیفون ها شنیده می شود، معمولا برای بعضی از افراد آزاردهنده است. اما این محصول قدرت تخلیه بسیار بالایی دارد. یکی از معایب این سیفون ها این است که نمی توانید حجم تخلیه آب را طبق نیاز خود انتخاب کنید. این مساله ممکن است باعث شود تا حجم زیادی از آب هدر رود.

فلاش تانک دو زمانه
این مدل فلاش تانک، نسبت به نوع ساده آن، جدیدتر و پیشرفته تر است. این فلاش تانک ها به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم می شوند و دو دکمه جداگانه دارند. در هر بار استفاده از این وسیله می توانید طبق نیاز خود دکمه را فشار دهید. به عنوان مثال شما یک فلاش تانک دو زمانه 4 و 8 لیتری را تصور کنید. اگر به تخلیه آب زیادی نیاز داشته باشید، می توانید دکمه 8 لیتری را فشار دهید. اگر هم به تخلیه آب کمتری نیاز دارید، می توانید دکمه 4 لیتری را فشار دهید. در این صورت مقدار زیادی آب هدر نخواهد رفت. این مدل ها حدود 50 تا 70 درصد باعث صرفه جویی در آب خواهند شد. علاوه بر ذخایر آب، هزینه صورت حساب آب مصرفی منزل شما هم کمتر خواهد شد.

 

آنتی باکتریال
فلاش تانک های آنتی باکتریال ساختار چندان متفاوتی ندارند. تنها در تمام سطوح بدنه این وسیله، از مواد آنتی باکتریال استفاده شده است. تمام مدل های دیگر این وسیله مانند ساده و دوزمانه و غیره می توانند آنتی باکتریال شوند. استفاده از این مدل ها باعث می شوند تا سرویس بهداشتی شما همیشه ضد عفونی شود و به این ترتیب زحمت ضدعفونی کردن را از شما می گیرد.

اتوماتیک
این نوع از فلاش تانک ها بیشتر در سرویس فرنگی کاربرد دارند. در این مدل دیگر نیازی به تماس دست خود با خود فلاش را نخواهید داشت. تنها بعد از باز شدن درب سرویس بهداشتی عمل تخلیه آب انجام خواهد گرفت. استفاده از این محصول برای مکان های عمومی که نیاز به بهداشت بیشتر است، پیشنهاد می شود و می توانید جلوی شیوع برخی بیماری های عفونی را بگیرد.

تحت فشار
این مدل از فلاش تانک ها معمولا در سرویس های بهداشتی که توالت فرنگی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. طریقه کار این وسیله بدین صورت است که به محض فشار دادن دکمه فلاش تانک ، هوای تحت فشار، آب را مجبور به تخلیه می کند. سپس آن را با سرعت و فشار زیاد وارد کاسه توالت می کند. همین فشار زیاد این مدل باعث می شود تا هیچ گاه چاه توالت دچار گرفتگی نشود. صدای این مدل سیفون زیاد است اما این صدای زیاد خود نشان دهنده قدرت بیشتر این محصول تحت فشار نسبت به سایر است.

فلاش تانک توکار
فلاش تانک توکار به دلیل مخفی بودن بیشتر برای سرویس های بهداشتی کوچک کاربرد دارد. در واقع مخزن این نوع از سیفون ها داخل دیوار قرار می گیرد و فقط دکمه آن در نمای بیرونی پیدا است. برای آن باید بخشی از کاشی را تخریب کرد. این کار زمان و هزینه زیادی را ممکن است برای فرد ایجاد کند. بنابراین بهتر است قبل از نازک کاری ساختمان اگر قصد نصب آن را دارید، انجام دهید.

یکی از مزایای استفاده از این سیفون این است که یک نمای لوکس و مدرن به سرویس بهداشتی ساختمان شما می دهد. همچنین فضای بسیار کمی را هم اشغال می کند. تنها عیب آن همان خرابی دیوار است که اگر زمانی سیفون نیاز به تعمیر داشته باشد، باید دیوار را تخریب کنید. البته در مدل های جدیدتر این مشکل تا حدودی حل شده است. در واقع می توان تعمیر آن را از طریق کانال پشت دکمه انجام داد.

فلاش تانک روکار
این مدل از فلاش تانک هم در بیشتر خانه ها شما آن را مشاهده کرده اید. در واقع این سیفون روی دیوار نصب می شود و مشکل تعمیر و تعویض ندارد. به راحتی در هر زمانی هم که بخواهید می توانید آن را جدا کنید و دوباره نصب کنید. با این حال به اندازه فلاش تانک توکار زیبایی ندارد. همچنین ممکن است دچار مشکلات سروصدا هم با آن شوید. علاوه بر آن می تواند فضای زیادی را هم اشغال کند.

مزایای استفاده از فلاش تانک
نصب فلاش تانک و استفاده از این وسیله در سرویس بهداشتی مزایای بسیار زیادی خواهد داشت که در این قسمت چند مورد اصلی آن را ذکر می کنیم:

بعضی از این مدل ها که به صورت اتومات یا خودکار عمل می کنند، نیازی به مداخله دست ندارند.
نصب نوع خودکار یا دو زمانه باعث می شود تا مصرف آب صرفه جویی شود.
فلاش تانکهای آنتی باکتریال با افزایش سطح بهداشت، عفونت و بیماری ها را تا میزان زیادی کاهش دهند.
نصب فلاش تانک توکار، باعث می شود تا حجم بسیار کمی در سرویس بهداشتی اشغال شود.


نکات مهم در خرید فلاش تانک
حالا که با انواع فلاش تانکآشنا شدید، بهتر است چند نکته مهم را هم به شما ارائه دهیم تا هنگام خرید، دچار مشکل نشوید.


حجم مخزن را در نظر بگیرید
با توجه به نیاز خود و فشار آب ساختمان، ظرفیت مخزن آن را انتخاب کنید.

ابعاد فلاش تانک
قبل از خرید نهایی حتما ابعاد آن را هم در نظر بگیرید تا با فضای سرویس بهاشتی منزل مطابقت داشته باشد.

دوام بالا در طول زمان استفاده
به کیفیت و استحکام مواد استفاده شده در بدنه و لوله فلاش تانک حتما توجه کنید.

کارکرد مناسب در شستشو توالت و نصب آسان
حجم مخزن و میزان آبگیری این وسیله را کنترل کنید. قبل از خرید با توجه به ساختمان خود تصمیم بگیرید که مدل توکار را خریداری می کنید یا روکار.

جلوگیری از رشد و انتقال آلودگی
اگر برایتان مهم است که همیشه سرویس بهداشتی شما تمیز و ضد عفونی شود، می توانید از مدل های آنتی باکتریال آن خریداری کنید.

زیبایی ظاهری در طرح و رنگ
اهمیت زیبایی و حفظ هارمونی در فضای سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید.

صرفه جویی در مصرف آب
برای صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه صورتحساب دوره ای آب می توانید از مدل تو زمانه فلاش تانک استفاده کنید. در این صورت مقدار خروجی آب طبق نیاز شما تعیین خواهد شد.

 

 

خرید فلاش تانک
ما در این مقاله یک راهنمای خرید جامع در مورد فلاش تانک پرداختیم. همچنین انواع آن را به شما معرفی کردیم و گفتیم که هر یک از آن ها چه ویژگی های مهمی دارند. حالا که با انواع این محصول آشنا شدید، بهتر می توانید به خرید این وسیله بپردازید، بدون این که دچار سردرگمی شوید. در واقع با این اطلاعات شما راحت تصمیم می گیرید که برای سرویس بهداشتی منزل خود یا سایر مکان ها کدام یک از انواع آن را تهیه کنید.

چنان چه قصد خرید فلاش تانک را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا این مقاله را بخوانید. سپس به بخش فروش محصولات سایت آکونیل فیدار مراجعه کنید. سایت ما بهترین برندهای این محصول را به شما ارائه می دهد. شما می توانید در بین برندهای برتری که در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند، یکی از انواع آن را برای خود انتخاب کرده و سفارش دهید. محصول مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهد شد.

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره