برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نویسنده مطلع لبنانی مستندات جدیدی از تأسیس داعش را فاش کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نویسنده مطلع لبنانی مستندات جدیدی از تأسیس داعش را فاش کرد

تسنيم/ ظهور ناگهاني و يک‌باره سازماني تروريستي به نام «دولت‌اسلامي عراق و شام» (داعش) در عراق و سوريه و تصرف مناطق وسيعي از سرزمين‌هاي اين دو کشور، به همراه سنگدلي و خشونت بي‌مانند با سازمان‌دهي و تشکيلات قوي و همچنين رهبري  منسجم، امري بود که توجه همه‌ جهانيان را به خود جلب کرد.

ارائه‌ شيوه حکومت‌داري برمبناي خلافت‌اسلامي و طرحي براي توسعه در همه سرزمين‌هاي‌اسلامي حتي اندلس و قلب اروپا نيز مزيد بر علت شد و همه جهان را وادار به‌عکس‌العمل درباره اين مسئله کرد، به‌نحوي‌که به‌سرعت ائتلافي متشکل از پنجاه کشور جهان براي مبارزه با اين پديده اعلام آمادگي کردند. همين موضوع کافي بود تا بسياري از کساني که آگاهي و اطلاعي از زمينه‌ها و جزئيات اين گروه‌ تروريستي داشتند دست‌به‌قلم شده و براي روشنگري درباره‌ي اين پديده‌ي وحشتناک اقدام کنند.

يکي از افرادي که در اين زمينه قلم‌فرسايي کرده، «نضال حمادة» است. وي شخصيتي لبناني الاصل و ساکن در پاريس است و با نوشتن چندين کتاب درباره حوادث اخير در کشورهاي عربي شخصيتي مطلع در اين زمينه به شمار مي‌رود.

«پشت پرده و اسرار داعش»، روايتي مستند و متفاوت نحوه شکل‌گيري و پشتيباني داعش، به زودي توسط انتشارات شهيدکاظمي منتشر مي‌شود.

علاقه‌مندان جهت تهيه کتاب بعد از انتشار مي‌توانند از طريق سايت رسمي انتشارات شهيدکاظمي (https://nashreshahidkazemi.ir/) و يا سايت manvaketab.ir و همچنين از طريق ارسال نام کتاب به سامانه پيام کوتاه 3000141441 کتاب را تهيه کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره